Fee,
Zelf heb ik ook 3mk achter de rug. 1ste op 20weken, 2de op 16 weken en de derde was een tweelingzwangerschap voorvan het eerste vruchtje op 8 weken afgestorven is en de 2de op 9 weken.... Daarna ben ik de MMM ingegaan. Ook geen oorzaak gevonden. Niet aan de kindjes, niet aan mij en ook niet aan mijn man. Foutjes van de natuur werder ze genoemd. Ik moest op gesprek komen bij de prof als ik weer zw was.....
En idd, na enkele maanden was ik opnieuw zwanger. Ik belde om een afspraak en hij heeft me toen verteld dat je best de eerste 12 weken niet teveel (of zelfs helemaal niet) kunt vrijen. Doordat je een orgasme krijgt, trekt je baarmoeder samen en kan dat bij sommige vrouwen tot afdrijven of tot afstoten van de vrucht lijden.
Ik wilde je dit maar even meegeven omdat ik weet hoe erg het is om nog te geloven in een goede zwangerschap. Maar kijk? Ik heb me eraan gehouden om het de eerste 3 maanden NIET te doen, en daarna alles op een laag pitje zetten. EN wonder boven wonder maar een dikke 8 maanden later ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik hoop dat het voor jou ook is weggelegd en dat je heel snel de volle 9 maanden zwanger moogt zijn, met een wolk van een baby als beloning.
Veel sterkte meid, en indien je nog vragen hebt, shoot.
Erika