[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 22:02 Angela | Rot he! Sophie heeft het een paar weken geleden ook meegemaakt, ze hing aan de ringen, kwam eraf en begon te huilen en gebruikte haar armpje niet meer. Toen ze eenmaal stopte met huilen wilde ze wel in de speeltuin blijven dus in eerste instantie dachten we dat t wel meeviel. Na een uurtje deed ze nog steeds alles met 1 hand, dus toch maar naar de eerste hulp. Daar 2,5 uur gewacht, waarbij ze heel vrolijk was, behalve als ze probeerde ergens op te klimmen.. Eenmaal bij de arts zei die wel gelijk dat het waarschijnlijk een zondagsarmpje was, dus we mochten meteen een foto laten maken. Dat was heeeel moeilijk, spartelen, krijsen, armpje moest recht, krom, plat op tafel en voila.. op de foto zat alles prima op zn plek. Dus ook hier tijdens t foto maken teruggeschoten! Daarna moest ze voor de arts haar arm bewegen maar dat wilde ze niet..ze wilde lekker spelen.. waarbij ze alles weer kon gebruiken. Maar wat een drama zeg, ik werd zelf ook helemaal onwel tijdens het fotos maken hoor, je kan ze wel wurgen die mensen die je kind pijn doen! Gelukkig alles nu weer perfect! |
[Reageer]

Zondagsarmpje!! :'-(

Ik schrok!! Gauw bij oma zitten en mama even kijken........ Hele armpje slap, ze kon haar handje en vingertjes niet meer bewegen helemaal niks! 

Die b*tch trok en trok en Dari huilde en huilde en vervolgens zegt die tr*t 'Goh ik krijg het niet in orde hoor!!' ***B*TCH!! Mijn kind een beetje martelen!! Grmbl.. Nou ja ik me maar ingehuoden en hup wij door naar het ziekenhuis.......
We waren na middernacht thuis en het was weer een heel avontuur! 

niet plaatsen....)