[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 21:58 moedeloos | ik heb een zoontje van 2jaar6maanden en ééntje van 10 maanden. We kregen onze zoontjes bewust snel opeen omdat ze 'veel' zouden hebben aan elkaar.Amai wat blijkt dit een serieuze misser!! Mijn oudste is een druk kind, al altijd geweest.Hij heeft het ons nog nooit makkelijk gemaakt en nu dus ook niet.Hij is enorm jaloers op zn kleine broertje en eist alle aandacht op.De laatste dagen is het enorm , hij valt de kleinste aan ,doet hem pijn kijkt echt met haat in de ogen naar hem. Ik weet niet meer wat gedaan ,negeren helpt niet ,ik kan het niet helpen maar ik wordt de laatste tijd alleen maar kwaad ik kan er niet meer tegen.Het geroep ,het gedrag het steekt zo tegen .De jongste is zon lieveke (mn oudste ook als hij alleen is )het doet zon pijn dat ze niet lief zijn met elkaar zoals ik zoveel hoor en zie bij anderen met kindjes.Niets lijkt te helpen , we betrekken hem zoveel mogelijk , we scheiden ze soms zodat ze elk eens de volledige aandacht krijgen . Mijn man en zn broer hebben nooit overeengekomen en tot op vandaag de dag spreken ze niet met elkaar.Volgens mijn schoonmoeder is dat ook altijd zo geweest .Ik denk dat het is omdat ze ook zo verschillend zijn net als mijn twee jongetjes Ik heb zon schrik dat ik juist hetzelfde tegenkom wie heeft me hoop ik voel me ellendig |
[Reageer]

zoontje haat broertje