[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 19:28 Nina | Hoi iedereen, ik ben een alleenstaande mama van 2 prachtige kleuterdochtertjes. Mijn oudste dochter heeft een autismespectrumstoornis en om voor haar te zorgen ben ik in loopbaanonderbreking. We leven dan ook van een bescheiden budget, maar zijn gelukkig, alhoewel een reis(je) er niet vanaf kan. Nu zijn mijn dochtertjes gek van Disneyland, we zijn er al geweest (een traktatie van 's werelds beste meter) en mijn oudste was zichtbaar aan het genieten. We willen graag nog teruggaan, maar dit is nogal kostelijk. Daarom hebben we meegedaan aan de wedstrijd van Disneyland voor hun 15-jarig bestaan Om te winnen hebben we echter stemmen nodig, veel stemmen. Dus onze vraag is: STEM AUB! Om te stemmen ga je naar http://www.disneyland15.com en klik je op 'België' onder de Belgische vlag. Vervolgens ga je op 'wedstrijd' staan en klik je op 'mijn mooiste dromen'. Onderaan de pagina staan de letters van het alfabet, je klikt op 'K' en je vindt ons boekje onder de naam Katleen B met als titel 'Sterre in dromenland' en foto van mijn jongste spruit als engeltje op de cover. Opgelet, je kan maar éénmaal stemmen, stem aub op het juiste boekje en help ons aub naar Disneyland gaan. Mijn dochters en ikzelf zijn jullie alvast ontzettend dankbaar. |
| 05/05/2007 @ 21:37 Rien ![]() | Mjn stem staat er bij ![]() |
[Reageer]

Disneyland