< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » wie zwanger na IUI,terwijl alles ok is??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
wie zwanger na IUI,terwijl alles ok is??
16/10/2008 @ 14:33
sophiev2005

Online Status Stuur bericht
nee nog geen naam
we twijfelen tss : Lenn, Jesse, Jamey
wat vindt jij ??

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 14:36
sophiev2005

oh ja, of ook nog jens!

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 15:19

hoi,

Sorry voor de late reactie maar ik vind Lenn wel mooi.

groetjes
Liesbet

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 15:22
Shani

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen,

Sorry dat ik zo stoor op jullie forum maar las hier het onderwerp en ik wilde even positieve verhalen horen want zit nl in een redelijk zwaar dipje
Ik probeer al 1,5 jaar zwanger te geraken, er is niets mis met ons beiden... en we beginne volgende week aan onze eerste IUI...
Ik heb zoveel schrik dat ik niet zwanger ga geraken... Durf zelfs niet meer te hopen

xxx

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:47
sophiev2005

Hoi! Hoe gaat het met iedereen?

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:40

hoi,

Hoe is het met iedereen?

Sofie,
Jij kan al aardig beginnnen af te tellen.

Shani,
Hoe is het met je? Ik weet hoe je je voelt bij ons heeft het 3,5 jaar geduurd en ze konden ook niet vinden. Maar het begint door te wegen als het zo lang duurt. Veel succes met de behandelingen.

Hier rustig aan vrijdag een 3D echo gehad echt wel leuk.

liefs
Liesbet

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:52
Shani

Hey liesbet,

Heb eind oktober m'n eerste IUI gehad, met pregnylspuit en deze is mislukt. Toen ik het nieuws kreeg heb ik het echt enorm moeilijk gehad. Dacht echt dat het ging lukken van de eerste keer omdat ik toch maar 20 ben en alles perfect in orde is met ons. Maarja het heeft niet mogen zijn
Volgende week onze tweede IUI.. Ik ga in ieder geval niet meer hopen, want dan doet het nog meer pijn.

Met welke behandeling ben jij zwanger geraakt? En na de hoeveelste?
Sorry dat ik je overval met deze vragen

xxx

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:41
Sun

Blij te horen dat het met jullie goed gaat Lies en Sophie! Geniet ervan!

Shania, jij ook succes met zwanger worden!

Ik ben paar weken geleden bevallen van een zoontje, hij is paar dagen ervoor overleden in de baarmoeder. Hoewel we wel wisten dat dit er aan zat te komen is 't wel een groot verdriet wat ons is overkomen. Hij was mooi, compleet en gaaf. We hebben hem een aantal dagen thuis opgebaard gehad en daarna is hij begraven. Gelukkig hebben we veel foto's genomen zodat ik toch nog een mooie herinnering aan hem heb.

Groet,
Sun
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:44
Shani

oh sun Hééééél véééél sterkte meid! Zal idd wel een harde klap zijn geweest.
Hoop da je er snel bovenop geraakt. Ik denk aan je hoor.

xxx

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:25
jenny

Sun, mijn innige deelneming. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik heb je uit onze gesprekjes vroeger hier op't forum altijd een enorm sterke vrouw gevonden. Ik hoop dat dit je ook nu door deze moeilijke periode kan helpen en dat je dit verdiet een plaatsje kan geven.
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:28

Sun,
Wat erg, ik leef met je mee. Veel sterkte aan jou en je man. Hoe neemt het je dochter op, begrijpt ze wat er aan de hand is?

Shani,
Ik ga heel hard duimen dat het snel gaat lukken. Ja iedere keer als het mislukt is een zware ontgoocheling. Ik dacht ook de eerste keer dat het snel zou lukken omdat ik al een dochter had. Ik heb 5 hormoon behandelingen gehad, 4 IUI en dan nog 1 IVF die afgeblazen is omdat die niet aansloeg en nog 1 ICSI. Dit alles is allemaal mislukt en dan ben ik spontaan zwanger geraakt op afwachting van een nieuwe poging IVF. De natuur zit ooit raar in elkaar.

Liefs
Liesje

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:32
Shani

hey liesbet,

ja de natuur is echt raar. Ik hoop ergens toch dat het voor ons niet zo lang gaat duren. Leuk dat je dan toch spontaan zwanger bent geraakt. Ik had eerst een dubbel gevoel toen we gingen beginnen met de IUI behandelingen. Ik had zoiets van ik word liever spontaan zwanger, zo'n behandeling is ook maar formeel eh. Snap je? Anders is het zo liefdevol. Klinkt misschien een beetje raar allemaal wat ik zeg . Nu ben ik wel blij dat we hulp krijgen, ik snap gewoon niet waarom het niet lukt terwijl alles in orde is

xxx

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 15:40
Sun

Hoi, dank je wel voor jullie medeleven, het gaat op zich al best weer aardig al kan het je op sommige momenten nog wel even aanvliegen. M'n dochter snapt het niet echt, toen ze hem voor 't eerst zag vond ze de kleertjes erg mooi... en ze liep continu blij te huppelen rondom 't mandje. Dat was wel pijnlijk. Nu laten we haar regelmatig de foto's zien zodat ze het straks allemaal wel wat meer gaat snappen.

Klinkt mss raar maar ondertussen zijn we al wel weer ah denken voor een volgende...hopelijk spontaan en als dat niet lukt begin volgend jaar denk ik weer IVF. Heb de knop toch al weer helemaal om kunnen zetten.

Fijn weekend allemaal!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]