< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » BBZ en methotrexaat injectie...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
BBZ en methotrexaat injectie...
22/08/2007 @ 11:36
greet

Online Status Stuur bericht
daarnet gebeld om te zien of de resultaten van het bloedonderzoek al binnenwaren. nog niet allemaal , maar de belangrijkste wel. ik moet geen verdere onderzoeken laten doen , risico's zijn beperkt ! oef !
wat een geruststelling !

jole , bij ons heeft de gyn gewoon gezegd dat , als uit de testen blijkt dat het down heeft ofzo , we zelf moeten kiezen wat we doen , dat we daar aan moesten denken voor we de testen lieten doen , maar zeker iet dat we dan instemmen met een onderbreking !
ook hier is het trouwens niet gevraagd , het is tegenwoordig routine.

frutella en kelly met de testen !

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 09:05
ventje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goedemorgen,

frutella,
veel plezier op je vakantie,geniet ervan,maar pas op met de zon,als je zwanger bent,wilt je huid wel eens sneller verbranden...

greet,
fijn te horen dat de rissico's beperkt zijn,
is toch steeds een gerustelling hé...

ikzelf heb deze morgen mijn bloedstaaltje ter onderzoek op HCG laten trekken,maar eigenlijk weet ik al dat het weer mis zal zijn,heb nl.sinds gisteravond mijn regels...
opnieuw zit de moed in mijn schoenen,en de hoop om ooit nog opnieuw zwanger te worden verdwijnt weer...

liefs aan iedereen en een dikke knuffel jole xxx

PS...op het onderstaand profiel staat een mooie link naar een filmpje,het is mijn 2de profiel omdat de schrijfruimte op mijn profiel volledig opgebruikt is!!!

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 12:34
Kelly

Online Status
Jole,
alweer zo'n teleurstelling, verdorie toch!
Ik heb even naar je profiel gekeken en het filmpje bekeken, idd heel erg mooi.
Ik zou jullie veel sterkte willen toewensen, en ik blijf hier duimen dat voor jullie het geluk binnenkort toch ook mag komen.
Dikke knuffel, Kelly

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 13:09
frutella

Online Status Bekijk profiel
Dag meisjes,

Jole, ik zit hier met tranen die over m'n wangen rollen... Eerst het slechte nieuws en dan dat filmpje... Het verwoordt ook zo goed hoe ik me heb gevoeld, ook al was dat maar een jaar. Ik hoop dat je deze cyclus een topembryo'tje zult hebben die zich super zal innestelen en zal blijven! Ik hoop het zo!
Greet, goed nieuws voor jou! Oef! Nu kan je echt beginnen genieten hé!

Bij mij is het bloedverlies terug begonnen sinds gisteren... Het is echt moeilijk positief te blijven! Ik durf me haast niet meer bewegen! Ik heb ondertussen nog wel verhalen gelezen van vrouwen die dit ook voorgehad hebben, en het heeft me wel een beetje gerustgesteld... Maar het is niet leuk! Ik wil es beginnen relaxen!!

liefs

Link naar deze reactie
23/08/2007 @ 20:57
jo

hey dames,
zoals ik vanmorgen verwacht had viel deze middag na serieus wat treuzelen het oordeel nl.niet zwanger!!!

op zich valt de pijn wel mee,nu moet ik wel eerlijk zijn zit momenteel wel onder de alcohol en kan niet veel voelen,dat was al zo lang geleden dat ik nog eens echt gedronken had,meer dan 2 maanden geen koffie,drank op de dag van mijn TP na...
Heb nieuwe afspraak de 3de september,het is voor mij echt erop of eronder bij de volgende poging!!!

erika wanneer is sky nu jarig?

liefs jole

[Laatst gewijzigd door jo - 24/08/2007 @ 08:36] - Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 11:01
Kelly

Online Status
Hallo allemaal,
het is al enkele dagen rustig hier op het forum.

Jole, als ik het goed begrijp wordt dit jullie laatste poging? Ik ken een koppel die dat ook gezegd hadden (weet niet meer juist hoeveelste poging) en bij hen was het de 'laatste' keer, eindelijk goed nieuws! Dus blijf positief denken hé!!! Al lijkt mij dat in jullie geval verdomd moeilijk! Maar ik blijf in ieder geval heeeeeel hard duimen!

Frutella, zijn bij jou de bloedingen ondertussen gestopt? Ik geloof dat je op vakantie bent? Hopelijk kan je er goed van genieten.

Greet, goed dat de testen goed waren, een hele opluchting. Hier nog altijd grote twijfel of we ze zouden doen of niet, maar we hebben nog tot 11 september om te beslissen.

Erika, met jullie kleine meid alles goed? Ons zoontje begint nu meer en meer woordjes en zinnetjes van 2 woorden te zeggen. We zijn ook stilletjesaan bezig met de 'potjestraining', maar zeker nog niet intensief, jullie al wel?

Hier is alles ok, ik ben het goede nieuws gisteren op mijn werk (school) gaan vertellen. Ik wou dit doen voor het nieuwe schooljaar begon, en ze reageerden super positief. Echt wel leuk. OOk heb ik nog extra uren gekregen in een andere school, ondanks de zwangerschap, dus ook wel tof!!! Maar het gaat dus wel lekker druk worden, al goed dat de vermoeidheid begint te beteren.

Zo, ik ga al maar een beetje voorbereiden voor school. De kleine is bij oma en opa : 'auto spelen'.

Groetjes,
Kelly

Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 14:13

Hey meiden
Sorry dat ik hier niet zo intens kom meepraten. Maar ik wil jullie gebep over zw zijn niet storen met allerlei andere verhalen.

Jo,
Wat balen meid. Ik hoop dat deze ronde een mooi embryo'tje word geplaatst EN blijft zitten meid.

Kelly,
Nee we zijn ook niet intens bezig met zindelijkheidstraining. Ze doet af en toe wel haar behoefte op het potje. Maar das meestal een lucky coinsident. Maar wel erg leuk natuurlijk. We pushen haar ook niet. Werkt toch alleen maar averrechts. Dus.
Zinnen met 2 woordjes. Sjiek zeg?
En een tractor? Leuk zeg? Zal hij wel heerlijk vinden.Dat hij nog niet kan trappen geeft niets hoor. Zo wil hij het misschien sneller leren?

Greet,
Super dat de nekplooimeting en de bleodresultaten goed zijn meid. Geeft toch meteen een opluchting he?

Frutella;
Was weer ff schrikken meid. Maar alles tip top in orde met het beebje. Super. Bijna de 12 weken echo. LEUK !!!!

Met ons alles super. Alleen zit mijn kleine meid in de peuterpuberteit. En mama mag het weten. HALLO
Maar goed. Dat hoort er allemaal bij
Verder erg druk met de plannen voor de winkel en ons meisie haar verjaardag. Ook nog steeds bezig in ons huis.
Ik verveel me dus niet.
Ah ja, mijn spook verjaard volgende week vrijdag.
07 september. De dag dat ik en me ventje 18 jaar samen zijn . Leuk kado hebben we over 2 jaar gekregen he? Hihi

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 15:21
frutella

Dag meisjes!

Ik ben net terug van de gyn en ondanks de bloeding was alles ok!! Onze pruts was nu in groei al enkele dagen voor!! 4.1 cm! Je kon al een echt mini-baby'ke zien! Wauw! Ik ben zo blij! Hij zei dat er nu geen miskraam meer kon gebeuren! Nihil! Oef! Hij heeft al even naar de nekplooi gekeken en er was geen verdikking. Maar de officiële is op 19/09 als ik net terug ben van op vakantie.

Overmorgen vertrekken we! Joepie! Maar ik moet nog vanalles doen!! Ik denk niet dat het zal lukken nog iets te laten weten, dus het zal tot over 3 weken zijn! Ik kan nu gelukkig gerust op reis vertrekken!
Veel succes nog Jole!! En ook voor al de anderen! Veel succes met de echo's!!

dikke knuffel!

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 16:08
greet

frutella , goeie reis gewenst ! leuk dat alles naar wens blijft verlopen , geniet ervan !

kelly , zo twijfelen nog aan de testen ? vraag eens aan de gyn wat hij ervan denkt. de nekplooi en trippletest houden totaal geen risio in he. maar je hoort soms wel van onnodige stress bij verhoogde risico's ...
ben toch blij dat ik het gehad heb , wat natuurlijk nog geen geranties biedt.

erika , leuk kado idd ! volop aan't bekokstoven wat je gaat doen voor sky haar verjaardag ?

jole , op 3 september !

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 13:32
Kelly

Online Status
Hallo allemaal,
al weer een tijdje geleden hé; Mijn vakantie zit er namelijk op (sta in het onderwijs) en ik heb meer uren dit jaar als verwacht, dus lekker druk. Het zorgt er wel voor dat de tijd vliegt en ik mij minder misselijk voel (gewoon geen tijd voor).
We hebben ondertussen wel een poetsvrouw gezocht, want anders kreeg ik echt niet alles geregeld. 's avonds moet ik ook nog 2x per week op cursus.

Ik ben dus vandaag naar de gynaecoloog geweest en alles was GOED!!! Onze pruts is nu 7,4cm (van hoofd tot poep) en we hebben echt al veel gezien: hij was serieus hevig aan het sjotten met zijn beentjes. Ook al de handjes gezien, zijn neusje, ...
Alles was ok volgens de gynaecoloog.
We hebben geen testen laten doen.
Ze heeft ook al wat info gegeven ivm de bevalling. de vorige is uitgedraaid op een keizersnede: de harttoontjes van ons zoontje waren niet meer stabiel, alles ging te traag en hij was een sterrekijkertje hetgeen het nog ging bemoeilijken.
Nu heb ik 3/4 kans op een gewone bevalling, maar als er een risico is dat het litteken het niet houdt, dan doet ze terug een keizersnede. Ze doet in ieder geval geen inleiding, want die weeen zijn veel heviger, hetgeen niet goed is voor het litteken. Maar ze staat er wel achter dat ik het zo wil proberen (al heb ik wel gezegd dat ze geen risico's mag nemen).

Ik hoop dat met jullie alles ok is.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 17:29
greet

hoi kelly ,

leuk dat alles zo mooi verloopt.
hopelijk kan je deze keer natuurlijk bevallen. bij mij zal het ook afwachten zijn wat het zal worden. belangrijkste is dat de baby er gezond uitkomt he !

ik ben gisteren ook terug geweest.
ons ukkie is nu tussen de 15 en 17 cm , kan niet exact meer gemeten worden nu , en weegt 189 gram.
aan de omtrek van de schedel en het buikje te meten , kwam de uitgerekende datum precies zoals eerder uitgerekend , dus perfect op schema.
de gyn vroeg ook of hij naar het geslacht moest zoeken , dus dat weten we ook al.
het blaasje en het maagje zaten goed gevuld , wat ook belangrijk was. alles prima hier dus !

groetjes !

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 21:42
frutella

Dag meisjes!

Ik ben terug van vakantie! Ik maakte het priiiiiiiiiiiiima!! We zijn naar costa rica geweest, en daar rond getrokken. Het was heel wat avontuurlijk, maar o zo mooi! We hebben ongelooflijk veel gezien! Prachtige natuur! Het is zoo jammer dat we alweer terug zijn!! We hebben ook heel goed weer gehad. Zaalig! Op m'n 12 wkn heb ik me kotsmisselijk gevoeld! Bleuh! Maar met al dat moois vergeet je het snel! Het was ook een ander klimaat, andere luchtdruk, andere hoogte,... Heb toch 2x moeten overgeven (hier thuis enkel kokhalzen) en 2x bijna flauw gevallen. Maar zoals ik al zei: je relativeert het snel in al dat moois!
En toen ik juist terug was moest ik alweer naar de gyn voor nekplooimeting enzo. Door onze vakantie had ik me helemaal niet kunnen zenuwachtig maken. Da's wel fijn! Goh, zo'n mooie echo!! Ongelooflijk! Ik zat met tranen in m'n ogen te staren naar het scherm! Je kon alles zien! Het neusje, de vingertjes, de teentjes, het maagje, de hersentjes,... Eerst zat het op z'n knietjes, dan draaide het zich om en wuifde, trappelde met z'n beentjes,... Ongelooflijk! Zooo mooi! De nekplooi was 1.2mm, dus prima zei de gyn. Ik mag 5 okt alweer terug omdat de volgende echo tussen 15 en 16 wkn moet gebeuren. Maar dat vind ik niet erg!!
Ik voel me op dit moment ongelooflijk goed! Voor mij mag deze periode eeuwig blijven duren!! Ook omdat ik het nu niet meer moet wegsteken en tegen iedereen mag verkondigen! Op vakantie droeg ik rokjes en dat ging wel. 's Avonds zag je al een mooi buikje (zei m'n ventje, ook al waren dat voornamelijk m'n darmen). Thuis deed ik een lange broek aan... hmm... te nauw. Een andere... oeps, ook te nauw... Nu loop ik met m'n broek open. Geen zicht. Volgende week toch es gaan rondzien voor andere kledij. Joepie! Ben zo blij!
Ik ben ook blij dat het met iedereen goed gaat!! Heel fijn! Er gaan hier heel veel positieve vibraties van uit!!

Jole, hoe gaat het nog met jou? Sorry dat we hier nu zo luchtig over onze zwangerschappen babbelen terwijl het eigenlijk jouw topicje was... Toch hopen we dat je er snel bijkomt!! We duimen nog steeds hoor!!! Dikke knuffel!

liefs
dikke knuffel!
Jo'tje

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 12:58
frutella

Dag meisjes!

Oei, 't is hier precies wat stilgevallen? Spijtig!
Nog even een korte update: Vrijdag naar de gyn geweest en toen was het 15 cm en 150g. Alles prima! In totaal 1kg bijgekomen, dus dat valt ook goed mee! Nog steeds misselijk 's morgens, maar dat neem ik er graag bij hoor! Ik hoop dat het met de anderen ook zo goed gaat!!
groetjes!

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 14:35
Kelly

Online Status
Hallo dames,
ja idd, het is hier heel stil de laatste tijd. Ik heb het op het moment enorm druk met mijn werk enzo. Vanaf eind oktober gaat het gelukkig wat rustiger zijn.
Hier is alles goed. Ik moet ook deze week nog naar de huisarts, op controle. Ben eens benieuwd, hopelijk krijgen we het hartje goed te horen. 5 november heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog.

Voor de rest vieren we morgen alweer de 2de verjaardag van ons zoontje (het feest gaan we zondag doen). Goh, wat gaat dat toch snel.

Frutella, ik ben ook nog misselijk hoor. Eventjes 's morgens als ik opsta en door de dag enkel als ik te veel honger krijg. Maar het valt goed mee, en idd het is voor het goede doel hé!!!

Zo, ik hoop echt dat met iedereen alles ok is. Hopelijk gaan we mekaar niet 'uit het oog' verliezen, ik ga hier toch zeker proberen regelmatig te komen kijken hoor!!!!!!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 09:16
kelly

Hallo allemaal,
alweer lang geleden! Hoe is het met iedereen. Komen jullie hier nog eens een kijkje nemen?
Hier is alles ok, al serieus dik! Veel mensen denken dat ik al een maand of 7 ben!! Ook begin ik de kleine nu meer regelmatig te voelen, echt leuk die plopjes in de buik.
Volgende week maandag moeten we nog eens naar gynaecoloog. Ik ben benieuwd, hopelijk is alles ok.
ik hoop echt dat jullie hier nog eens komen piepen en dat dit forum niet stil valt,
Groetjes,
Kelly
Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 12:43

hey meiden.
Hier alles goed hoor. Ondertussen is me spook alweer 2 en ben ikzelf ook weer een jaartje ouder. hihi
Maar alles prima.

Ben blij dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Allemaal rond de 20 weken alweer. Das de helft. Kunnen jullie gaan aftellen.

Kelly,
Ja idd. Die plopjes/stampjes zijn ongelooflijk he? SUPERRRRR gevoel.En zo verdikt? Niets van aantrekken. Was ik ook. Vond het mega mooi

Greetje,
Nog steeds af en toe misselijk? Hoort er idd bij. En idd, als je maag leeg geraakt, kun je behoorlijk misselijk zijn.

Frutella,
Met jou ook alles super. Goed zeg. En idd. Dat ziek zijn hoort erbij.

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 13:04

Alles goed met iedereen????

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 22:10
greet

hier in elk geval alles nog ok !
maar veel volk komt er precies niet meer ....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]