Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/08/2007 @ 12:34 Kelly | Jole, alweer zo'n teleurstelling, verdorie toch! Ik heb even naar je profiel gekeken en het filmpje bekeken, idd heel erg mooi. Ik zou jullie veel sterkte willen toewensen, en ik blijf hier duimen dat voor jullie het geluk binnenkort toch ook mag komen. Dikke knuffel, Kelly |
| 29/08/2007 @ 11:01 Kelly | Hallo allemaal, het is al enkele dagen rustig hier op het forum. Jole, als ik het goed begrijp wordt dit jullie laatste poging? Ik ken een koppel die dat ook gezegd hadden (weet niet meer juist hoeveelste poging) en bij hen was het de 'laatste' keer, eindelijk goed nieuws! Dus blijf positief denken hé!!! Al lijkt mij dat in jullie geval verdomd moeilijk! Maar ik blijf in ieder geval heeeeeel hard duimen! Frutella, zijn bij jou de bloedingen ondertussen gestopt? Ik geloof dat je op vakantie bent? Hopelijk kan je er goed van genieten. Greet, goed dat de testen goed waren, een hele opluchting. Hier nog altijd grote twijfel of we ze zouden doen of niet, maar we hebben nog tot 11 september om te beslissen. Erika, met jullie kleine meid alles goed? Ons zoontje begint nu meer en meer woordjes en zinnetjes van 2 woorden te zeggen. We zijn ook stilletjesaan bezig met de 'potjestraining', maar zeker nog niet intensief, jullie al wel? Hier is alles ok, ik ben het goede nieuws gisteren op mijn werk (school) gaan vertellen. Ik wou dit doen voor het nieuwe schooljaar begon, en ze reageerden super positief. Echt wel leuk. OOk heb ik nog extra uren gekregen in een andere school, ondanks de zwangerschap, dus ook wel tof!!! Maar het gaat dus wel lekker druk worden, al goed dat de vermoeidheid begint te beteren. Zo, ik ga al maar een beetje voorbereiden voor school. De kleine is bij oma en opa : 'auto spelen'. Groetjes, Kelly |
| 11/09/2007 @ 13:32 Kelly | Hallo allemaal, al weer een tijdje geleden hé; Mijn vakantie zit er namelijk op (sta in het onderwijs) en ik heb meer uren dit jaar als verwacht, dus lekker druk. Het zorgt er wel voor dat de tijd vliegt en ik mij minder misselijk voel (gewoon geen tijd voor). We hebben ondertussen wel een poetsvrouw gezocht, want anders kreeg ik echt niet alles geregeld. 's avonds moet ik ook nog 2x per week op cursus. Ik ben dus vandaag naar de gynaecoloog geweest en alles was GOED!!! Onze pruts is nu 7,4cm (van hoofd tot poep) en we hebben echt al veel gezien: hij was serieus hevig aan het sjotten met zijn beentjes. Ook al de handjes gezien, zijn neusje, ... Alles was ok volgens de gynaecoloog. We hebben geen testen laten doen. Ze heeft ook al wat info gegeven ivm de bevalling. de vorige is uitgedraaid op een keizersnede: de harttoontjes van ons zoontje waren niet meer stabiel, alles ging te traag en hij was een sterrekijkertje hetgeen het nog ging bemoeilijken. Nu heb ik 3/4 kans op een gewone bevalling, maar als er een risico is dat het litteken het niet houdt, dan doet ze terug een keizersnede. Ze doet in ieder geval geen inleiding, want die weeen zijn veel heviger, hetgeen niet goed is voor het litteken. Maar ze staat er wel achter dat ik het zo wil proberen (al heb ik wel gezegd dat ze geen risico's mag nemen). Ik hoop dat met jullie alles ok is. Groetjes Kelly |
| 09/10/2007 @ 14:35 Kelly | Hallo dames, ja idd, het is hier heel stil de laatste tijd. Ik heb het op het moment enorm druk met mijn werk enzo. Vanaf eind oktober gaat het gelukkig wat rustiger zijn. Hier is alles goed. Ik moet ook deze week nog naar de huisarts, op controle. Ben eens benieuwd, hopelijk krijgen we het hartje goed te horen. 5 november heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Voor de rest vieren we morgen alweer de 2de verjaardag van ons zoontje (het feest gaan we zondag doen). Goh, wat gaat dat toch snel. Frutella, ik ben ook nog misselijk hoor. Eventjes 's morgens als ik opsta en door de dag enkel als ik te veel honger krijg. Maar het valt goed mee, en idd het is voor het goede doel hé!!! Zo, ik hoop echt dat met iedereen alles ok is. Hopelijk gaan we mekaar niet 'uit het oog' verliezen, ik ga hier toch zeker proberen regelmatig te komen kijken hoor!!!!!! Groetjes Kelly |
| 31/10/2007 @ 09:16 kelly | Hallo allemaal, alweer lang geleden! Hoe is het met iedereen. Komen jullie hier nog eens een kijkje nemen? Hier is alles ok, al serieus dik! Veel mensen denken dat ik al een maand of 7 ben!! Ook begin ik de kleine nu meer regelmatig te voelen, echt leuk die plopjes in de buik. Volgende week maandag moeten we nog eens naar gynaecoloog. Ik ben benieuwd, hopelijk is alles ok. ik hoop echt dat jullie hier nog eens komen piepen en dat dit forum niet stil valt, Groetjes, Kelly |
12/12/2007 @ 13:04 ![]() | Alles goed met iedereen???? ![]() ![]() |
| 05/01/2008 @ 22:10 greet ![]() | hier in elk geval alles nog ok ! maar veel volk komt er precies niet meer .... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

BBZ en methotrexaat injectie...

Het is echt moeilijk positief te blijven! Ik durf me haast niet meer bewegen! Ik heb ondertussen nog wel verhalen gelezen van vrouwen die dit ook voorgehad hebben, en het heeft me wel een beetje gerustgesteld... Maar het is niet leuk! Ik wil es beginnen relaxen!!

.