< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » Wie is er ook op 13--11-'07 uitgerekend?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
Wie is er ook op 13--11-'07 uitgerekend?
09/07/2007 @ 23:29

Ik bedoelde dus 8 jaar in totaal bij hetzelfde bedrijf. In totaal heb ik 11 jaar ervaring op op het administratieve/secreratiële vlak. Ik heb geleerd voor receptioniste, een baan in die richting moet dus snel gevonden zijn. Een baan voor 2 dagen is gewoon heel moeilijk te vinden, langer vind ik echt te veel. Ik zie over een tijd wel weer, een zwangere vrouw neemt men niet zo snel aan over het algemeen.
Heb jij ook zo last van het zuur? Ik kan echt geen gekruid eten meer eten. Hou je taai.
Groetjes, Marlinda
Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 13:42
Miranda

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Het is denk ik wel een dubbel gevoel zeker als je "moet" thuis blijven? Ik heb een goeie job en wil ze niet kwijt maar soms wil ik ook voltijds huisvrouw zijn. Ik denk dat ik altijd in tweestrijd zal zijn. Voorlopig is er geen keuze mogelijk omdat ik de meest verdienende persoon ben. Als mijn man in de komende jaren zijn promotie krijgt ga ik misschien wel wat minder werken. We zien wel, de kinderen lijden er niet onder want onze werkuren zijn heel optimaal voor hen.
Ik ben nu een weekje thuis en ben het al goed gewoon.

Ik heb inderdaad de laatste week meer last van het zuur. Maar niet speciaal door gekruid eten. Een glas limonade is al genoeg om een hele dag last te hebben. Ik heb nogal goeie medicatie ervoor dus dat neem ik toch regelmatig.

Volgende maand ga ik stilletjesaan eens uitkijken naar geboortesuiker en kaartje. Ik denk dat dat bij jullie niet de gewoonte is hé?

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]