< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Miskraam?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/05/2007 @ 19:50

Ik heb een vraagje. Toen ik 1 dag overtijd was heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Ik heb er daarna nog 1 gedaan voor de zekerheid en die was weer positief. Ik was helemaal blij (Ik had al het vermoeden dat ik zwanger was door gevoelige borsten en moeheid.)
4 dagen na de eerste test werd ik wakker en toen voelden mijn borsten weer 'normaal'. Toen ik ging plassen had ik een beetje bruin bloed. Die nacht werd ik wakker met een beetje buikpijn en verloor ik bruin slijm. Daarna was de buikpijn over en de volgende dag 's middags weer buikpijn en bruin slijm verlies. Daarna is het bruinverlies afgenomen en nu 4 dagen na het eerste bruin verlies heb ik nergens meer last van. Ik heb een zwangerschapstest gedaan en die was nu negatief. Nu lees ik dat bruin verlies niets hoeft te betekenen. Maar mijn test is nu negatief, mijn temperatuur is weer laag. Wel ben ik snel duizelig en behoorlijk moe. Wat denken jullie?
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 06:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
raar want normaal stijgen je HCG waarden en moet je test dus wel degelijk een streep aangeven. Ik zou men bloed laten testen voor alle zekerheid want misschien ben je heel pril zwanger geweest ... Als het een miskraam is zal er nog een bloeding volgen maar idd bruinverlies hoeft niets te beteken. Kan ook best zijn dat het nog zo vroeg is dat de test nog niet helemaal juist werkt ... Vanaf 4 weken had ik een lichte verkleuring. Heb je een idee hoever je zou kunnen zijn ??

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 07:25
dali

Ja, vandaag zou ik 5 weken en 3 dagen zijn. Dus je zou het toch echt moeten zien op een test. Ik denk dat de grote bloeding dan nog volgt. Gisteren en eergisteren had ik 'schone' afscheiding. Misschien stilte voor de storm?
Ik ga vandaag voor de zekerheid mijn bloed laten testen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]