[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 07:21 Anne | Help, ik weet het even niet meer... Ik wacht al sinds maandag op , ik zit vandaag inmiddels op cyclusdag 30 wat voor mij heel ongebruikelijk is en tot nu toe nog geen spoor te bekennen. Vanochtend zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Wie heeft dit ook meegemaakt, en hoe is het toen afgelopen? |
| 09/05/2007 @ 12:55 Lem | Hoi Anne, Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en ook mijn test van afgelopen maandag was negatief. Heb jij wel zwangerschapssymptomen? Ik dus niet. Ik voel niets, ik ben niet misselijk, heb geen gevoelige borsten enz. Maar ik heb ook geen tekenen van .Hoe lang zijn jullie bezig? Voor ons is het de 9de ronde en het is nu heeeeel welkom. Gr. Lem |
| 09/05/2007 @ 17:36 Anne | Lem, en Kaat Dit is inmiddels maand 28. De hele MMM ben ik al eerder doorgeweest. Gedurende de maand kon ik ook mijn LHpiek niet vaststellen. Op mijn aandringen heeft de gyn na bloedprikken vastgesteld dat mijn eisprong al wel was geweest. Dat bloedprikken is morgen twee weken geleden. Normaal heb ik cycli van 26 en soms 28 dagen, nu zit ik op dag 30 en nog geen tekenen niet van zwangerschap niet van ongi |
| 09/05/2007 @ 21:17 Lem | Jeetje Anne, Nou ik hoop voor je dat het raak is. Ik sta weer met beide benen op de grond. Ik kom nog maar net kijken met 9 maanden. Ik zal in ieder geval voor je |
| 10/05/2007 @ 17:47 Anne | Ok het is bij een cyclus van 30 gebleven, vandaag CD 1 |
| 12/05/2007 @ 19:51 weentje ![]() | heb nog steeds niks mijn eisprong heb ik tot nu toe altijd en me menstruatie is nog nooit te laat geweest |
| 13/05/2007 @ 23:04 weentje ![]() | mijn test was negatief maar ook geen menstruatie wat hebben jullie gedaan hoelang moet ik wachten weet het allemaal niet meer |
| 14/05/2007 @ 12:16 Lem | Ik heb inmiddels 3x al getest. Steeds negatief. Ik heb vanmorgen mijn huisarts gesproken en hij heeft mij door verwezen naar een gynaecoloog, omdat ik ook nog een cyste heb van 5 1/2 cm in mijn baarmoeder en hij wil geen risico lopen. Misschien dat de gynaecoloog een bloedtest of echo maakt, geen idee. Ik moet straks een afspraak maken. Ik laat het jullie nog even weten. |
| 14/05/2007 @ 18:35 weentje ![]() | heb me gyn gebeld moet wchten tot volgende week maandag dan weer opnieuw testen dan dan weer terug de gyn bellen |
| 21/05/2007 @ 13:43 weentje ![]() | test vandaag negatief ow hoe gaat dit toch eindigen |
| 21/05/2007 @ 15:52 Cindy | Hallo, Ik ben nieuw op de site. Wij proberen reeds van oktober zwanger te worden maar.... Mijn man heeft maar 17% goede zwemmertjes en ik krijg van nature geen eisprong. Wij hebben reeds 4 behandelingen met clomid en menopur ondergaan en 1 KI. Vorige maandag onderging ik een kijkoperatie bij dr.decleer. Wie heeft nog ervaring met deze dokter? Ik hoop wat steun te vinden op de site want ik vind het emotioneel heel moeilijk... |
| 26/05/2007 @ 13:59 weentje ![]() | na een cycles van 43dage 15dage overtijd eindelijk ongi |
| 26/05/2007 @ 14:44 Anne | Weentje is dat nu goed of slecht nieuws??? In ieder geval weer een nieuwe kans |
[Reageer]

Neg. zwangerschapstest ook niet ongi
, ik zit vandaag inmiddels op cyclusdag 30 wat voor mij heel ongebruikelijk is en tot nu toe nog geen spoor te bekennen.