< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
03/07/2008 @ 22:26
Leigh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij trouwen met alles erop en eraan, kerk, gemeente, feestzaal, en tijdens onze trouwdienst in de kerk word onze kleine meid gedoopt!! heb trouwens een prachtig kleed besteld, wie een foto wil zien stuur me maar een berichtje zo kan ik de link terug waarschijnlijk wel doorsturen maar het is echt mooi!!!

Vermoedelijke bevalling op 10/04/2008.
Al 52 weken en 3 dagen zwanger (131.11% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 06:13
loesje78

Leigh wat leuk dat jullie op jullie trouwdag gelijk jullie kleine meid laten dopen!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:47
loesje78

Leigh wow he wat mooiHij zou je denk ik helemaal fantastisch staan zeg!!!!Echt heel mooi!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:57
Lisette

Pluisje die knul van ons is echt een kletskop joh. Vannacht helaas was hij om 5 uur al klaar voor een wel heel lang verhaal. Mama en papa waren niet erg gecharmeerd van dit gebeuren. Hij ligt nu weer in bed te kletsen terwijl hij moet slapen. Zo dus meteen maar even naar boven gerend en hem neergeknuppeld hihi. Op een mama's manier dan met wat TLC haha. Waar hij dat gegil vandaan heeft weet ik niet wij hebben allebei een zachte stem en zijn heel rustig. En hij gilt de boel bij elkaar haha. Och jeuk op d'r hoofdje. Wat een rotziekte is toch hè. Weet hoe het voelt die jeuk. Heb er veel last van gehad de laatste tijd.

Leigh heb je een berichtje gestuurd hoor. Wat geweldig dat je nog een jurk kon bestellen op korte termijn. Het gaat vast een geweldige dag worden.

Loesje hoe is het daar? Al druk aan het aftellen. Elke maand heb ik weer zoveel hoop voor je. Heb je gister babyboom het vervolg gezien? Vond het zo zielig er was ook zo'n stel al 6 jaar bezig. Nu pas weer een mislukte IVF behandeling. Dat vrouwtje zat zo te huilen. Dat gaat me echt aan het hart. Dan denk ik waarom ben ik wel zo gezegend en mag zij dat niet zijn. Ik gun het iedereen van harte. Tenminste niet van die ouders die hun kinderen pijn doen of dat soort dingen die mogen van mij spontaan onvruchtbaar worden.

Cindy hoe is het met jou meid? Al een paar dagen niet gezien. Alles goed met de kleine?

Nou vandaag gebelt over mijn bloedonderzoek. Heb geen voedsel of inhalatie allergie. En heb ook geen suiker meer. Hè meiden weer lekker weekend. Heerlijk kan ik weer lekker bij mijn 2 knappe kerels blijven.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:29
loesje78

Hey lisetteDe jurk van Leigh heeft ze nu op haar profiel gezet!Ze had me vanmorgen een berichtje gestuurd dat het niet lukte om de link door te geven.
Wat fijn dat je geen suiker meer hebt,maar waar komt nou dan je allergische reactie vandaan?
Wel grappig dat Thomas zoveel kletst!Alleen minder grappig dat hij dat midden in de nacht doet!
Met mij gaat het wel.Ben blij als ik weer weet waar ik aan toe ben!Heb niet echt ergens last van.Ik probeer er niet zo aan te denken als ik ergens iets voel,want ben bang dat ik het me inbeeld!pff Tis allemaal wat he!

Oh en dit weekend een hoop verjaardagen(allemaal kinderverjaardagen)heb er ff niet zo'n zin in,maar ja daar moet ik me maar even toe zetten he!
Nou meiden alvast een heel fijn weekend!x

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:33
loesje78

Oja Lisette nou vergeet ik noog te reageren op babyboom!
Heb het gisteren idd gezien,maar moest zelf ook ff slikken!Heb het steeds nog een beetje gevolgt via i-net.Wel erg ja van dat stelletje dat al 6 jaar bezig is.Zoiets gun je echt niemand he!Ik ken dan zoveel mensen uit mijn omgeving die eigenlijk helemaal geen kinderen wilde en per ongeluk zwanger raken.pff Kan daar slecht tegen hoor.Die vrouw van babyboom wilt zo graag en het lukt niet.
En ik las op de babyboom site dat 1 stelletje weer zwanger is!
Nou stop ik echt met typen!haha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:25
pluisje79

dag loesje: overleef je de verjaardagsfeestjes een beetje? Hier draaien de duimpjes weer zoals steeds hé meid!

leigh: mooie trouwjurk! Het was geen probleem dan dat je al in oktober of was het september trouwt?

Hier alles ok. Aiko haar waterpokken zijn gedaan: tenminste er staan geen blaasjes meer op dus is het niet meer besmettelijk. Oef!
Ben wel ontzettend moe. 'k Skip zelfs het meidenavondje van m'n jarig schoonzusje. Daarstraks wel gewoon naar haar feestje met de kids geweest. Trop is trop: 'k ga sebiet al slapen sè!

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]