[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2007 @ 13:34 Britse mama | Dames, Graag een beetje advies. Gisteren avond ging de telefoon - verschrikkelijk nieuws, mijn schoonzus heeft haar kind moeten afgegeven na een zwangerschap van 18 weken. Zaterdag gaat ze bevallen. Ik ben er zelf kapot van dus kan me niet echt goed inbeelden hoe dat het voor hun moeten zijn. Ik denk dat ze wat geschrokken zijn en da's ook logisch. Ze weten niet wat ze te wachten staan. Mijn schoonzus sprak van een mini bevalling - minder pijn enz, en dat ze wou het kind niet zien als een kind maar meer als late miskraam. Ze proberen 'philisophical' te blijven. Ik heb zelf bijna een miskraam gehad op 12 weken - een scheur in de baarmoeder was vastgesteld, maar gelukkig voor mij heb ik een gezonde meisje op de wereld gezet. Daardoor kwam ik regelmatig op dit forum. Mijn broer en schoonzus hebben al twee jongens maar wouden heel graag een derde, hopend op een meisje. Ze weten nog niet wat het is, en ik vrees dat dit extra hard gaat aankomen als de baby een meisje is. Wat kan ik voor hun doen? Ik wil ze troosten maar weet niet echt wat ik moet zeggen. Groeten, Britse mama ![]() |
| 12/05/2007 @ 10:19 mieke ![]() | Hallo Britse mama Je kan misschien ook iets vinden voor haar op deze site: http://www.troostgeschenk.nl Mieke |
| 14/05/2007 @ 14:58 Britse mama | Dames, Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Mijn schoonzus is zaterdag van een jongen bevallen - alles perfect erop en eraan. Tot nu toe heb ik niets van hen gehoord. Ik heb gezegd dat ze moesten mij bellen als ze dat wilden. Ik heb wel contact gehad met mijn moeder. Ik ga een kaartje sturen. Ik heb een kaartje zelf gemaakt. Ik vond niets in de winkels en wou iets persoonlijks maken. Op de voorkant - een zelfgemaakte boekje met de bevalling datum erop, met een strikje om het dicht te houden. Binnen in het boekje is er één 4D echo foto van de baby zelf. Tekst in het kaart is het tekst van het lieve engels website ; An angel in the book of life wrote down an infant’s birth and mentioned as he closed the book ……too beautiful for earth. Hopelijk zal dit wat troost geven.......... Bedankt nog, Groeten, Britse mama |
[Reageer]

Hoe kan ik ze troosten?