Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 08:41 | hoi wij gaan het pas vrijdag of maandag weten eerder maandag da wachten duurt lang hé maar we proberen het positief in te zien hé gade gij nog buitenhuis werken delphine? Silke weet je al iets meer? xx |
| 16/05/2007 @ 18:20 | Silke oe hebben jullie het gesteld? xx |
| 16/05/2007 @ 22:21 | oooooooooooh Silke ben zo blij voor jullie en een jongetje leuk zeg wij hebben een kans van 1/50 hopelijk hebben we ook zoveel chance wat was bij jullie die nekplooi? wat met het genetisch onderzoek? of moet je daar nie meer mee inzitten? ik zit al zenuwachtig te wachten en rusten is ook al moeilijk wij moeten nog tot maandag wachten xx |
| 18/05/2007 @ 22:10 | Hoi ik ben echt zo blij voor ons alledrie dat het goe afgelopen is en het grote nieuws is dat het voor alledrie een jongentje wordt xxx |
| 19/05/2007 @ 08:28 | ja leuk hé die stoere mannekes sluiten we die topic hier af en praten we verder op andere topic? ik voel me nu wel goe wel wa last van darmen vandaag om 10.00 nog eens op controle nor gyn dan pas ben ik echt zeker maandag terug werken na een lange slopende week k hoop dat ik da nie meer moe meemaken xx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

verhoogd risico syndroom van down