< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » beweging

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/08/2007 @ 10:33
Sylvie

Online Status Bekijk profiel
hey

Ik voel al een tijdje kriebeltjes en plofjes maar niet zodanig uitgesproken. Volgens de gyneacologe is dat omdat m'n moederkoek zich als een echt kussentje heeft genesteld voor m'n buikwand dus troost ik me met de gedachte dat m'n kindje lekker zacht zit daar 't Is nochtans een heel actief... De papa wordt er wel een beetje lastig van omdat hij het echt wel wil voelen. Tot nu toe heeft hij het 1 keer gevoeld, wat een ervaring! Ik schrok er zelf van, het was net alsof een vuist recht omhoog bokste Ik hoop dat we het vanaf nu iets meer kunnen voelen.
Veel plezier met jullie bewegende buikjes

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 10:56

Online Status
hoi,

Ik heb nu al een grote maand beweging, maar dat is ook niet erg uitgesproken. Ik voel wel iets, maar dat zijn nog geen harde stampen. Het is wel een zalig gevoel,é. Mijn vriend heeft het al enkele keren gevoeld, maar ook heel zachtjes. Ik heb ook altijd beweging onderaan in mijn buik, terwijl ik gelezen heb dat dit nu nog overal kan zijn omdat het nog zoveel plaats heeft in de baarmoeder. Mijn gyn. zegt nochtans ook steeds dat het zo'n actief kindje is.
Nog veel plezier met de bewegingen in de buik!

Link naar deze reactie
04/08/2007 @ 12:03

Online Status
hoi

ik voel ook nog niets van stampkes
af en toe een plofke, mor nie meer
maak me wel zorgen daarin
en ook al omdat mijn gynaecoloog op reis is en we mor eind augustus terug mogen gaan
zijn er hier nog die op 23 weken nog niets of weinig voellen; zou da normaal zijn

Link naar deze reactie
04/08/2007 @ 12:23
Sylvie

Ik ken die ongerustheid... maar toen ik 2 weken geleden bij de gyn was voor een echo was m'n kleintje aan het dansen in m'n buik en ik voelde daar niks van. Deze morgen weer plofjes en kriebels maar da's ook allemaal heel zachtjes hoor. Nog even volhouden, het zal wel allemaal goed zijn

Link naar deze reactie
04/08/2007 @ 14:56
saartje

hoi allemaal,

hier is de beweging volop actief, zo fel zelfs dak soms denk, amai nu rust maar even zalle. wanneer ik zit duwt ie langs alle kanten, en wanneer ik lig dan draait mijn buik constant mee. voor diegene die nog niet veel voelen , wees maar niet ongerust, de gynaecoloog zei tegen mij dat je vanaf week 26 pas iedere dag iets moet voelen! daarvoor is het soms moeilijk omdat de nog klein is en omdat hij nog veel plaats heeft. ik zou zeggen geniet nog allemaal van het goeie weer want hat zal zo weer minder gaan worden zeggen ze!
veel plezier iedereen

xxx saartje

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 18:08
Lieve

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

Ik voel al eventjes beweging, vooral als ik ga liggen, en omdat ik last heb van bekkeninstabiliteit rust ik nogal veel. Alleen als hij of zij tegen mijn ribben schopt, vind ik het niet zo leuk hoor! (waarom toch altijd diezelfde ribben?!)
Mijn echtgenoot heeft het kindje nog maar 2x gevoeld, want als hij zijn hand op mijn buik legt, wordt het kindje rustig
Hopelijk is dat ook zo na de geboorte.

Groetjes Lieve

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 16:05
herfstmeisje

Die van mij is ook een superactieve... dat belooft!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]