Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2007 @ 10:56 | hoi, Ik heb nu al een grote maand beweging, maar dat is ook niet erg uitgesproken. Ik voel wel iets, maar dat zijn nog geen harde stampen. Het is wel een zalig gevoel,é. Mijn vriend heeft het al enkele keren gevoeld, maar ook heel zachtjes. Ik heb ook altijd beweging onderaan in mijn buik, terwijl ik gelezen heb dat dit nu nog overal kan zijn omdat het nog zoveel plaats heeft in de baarmoeder. Mijn gyn. zegt nochtans ook steeds dat het zo'n actief kindje is. Nog veel plezier met de bewegingen in de buik! ![]() |
| 04/08/2007 @ 12:03 | hoi ik voel ook nog niets van stampkes af en toe een plofke, mor nie meer maak me wel zorgen daarin en ook al omdat mijn gynaecoloog op reis is en we mor eind augustus terug mogen gaan zijn er hier nog die op 23 weken nog niets of weinig voellen; zou da normaal zijn ![]() |
| 31/08/2007 @ 16:05 herfstmeisje ![]() | Die van mij is ook een superactieve... dat belooft! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

beweging

't Is nochtans een heel actief... De papa wordt er wel een beetje lastig van omdat hij het echt wel wil voelen. Tot nu toe heeft hij het 1 keer gevoeld, wat een ervaring! Ik schrok er zelf van, het was net alsof een vuist recht omhoog bokste
Ik hoop dat we het vanaf nu iets meer kunnen voelen.

nog klein is en omdat hij nog veel plaats heeft. ik zou zeggen geniet nog allemaal van het goeie weer want hat zal zo weer minder gaan worden zeggen ze!
Alleen als hij of zij tegen mijn ribben schopt, vind ik het niet zo leuk hoor! (waarom toch altijd diezelfde ribben?!)