< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » weer op de bedeltoer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/05/2007 @ 12:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve mensen,

een paar maanden geleden opende ik hier een topic om Menopur te vinden, omdat die, als je geen terugbetaling meer hebt, verschrikkelijk duur is. Ik heb fantastische reacties gehad en heb dus effectief Menopur genoeg, ook voor onze volgende poging.

De vorige poging waren we zwanger, maar na 9 weken hadden we een curretage van ons kindje Nova*. Ondertussen ben ik al terug naar Jette geweest voor een nieuwe behandeling. Dus: terug Clomid en Menopur en Orgalutran. Voor alles de voorschriften gekregen, geen probleem.
Nu heb ik 1 (één) spuitje Orgalutran tekort. Ik heb er telkens 7 nodig, ik heb er nog ééntje over en een volle doos werd me voorgeschreven. Diegenen die Orgalutran gebruiken weten dat een volle doos €200 kost. Als ik dus een extra doos moet kopen betaal ik €200 voor dat ene spuitje.

Dus: mijn vraag is: heeft er iemand toevallig één spuitje over. Ik ga zeker de €40 betalen, geen probleem. Ik bedel dus niet om de medicatie gratis te krijgen hé. Het is gewoon voor de ene spuitje!

Alvast bedankt!
Joceline

[Laatst gewijzigd door Joske - 26/05/2007 @ 12:20] - Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 12:44
Vere

Joske,

Orgalutran heb ik nog nooit gekregen (wat je nog wel zult weten), maar je kan ze ook per stuk krijgen in de apotheek.
Wel iets duurder: €50,34 voor 1 spuit CNK 1557800 (code die de apotheker nodig heeft om het te bestellen).

Mocht je via het forum hier er niet aan raken, kan dit toch ook een oplossing zijn hé. Met je voorschriftje voor die grote doos, kan je gerust dat ééntje ook krijgen in de apotheek.

Succes!

Vere

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 13:32
Kaatje

ik heb 1 spuitje over!!

Heb je vorige keer al willen helpen met menopur, maar toen bleek ik die zelf weer nodig te hebben door een miskraam, ook op 9 weken...met die ene spuit ben ik ook niet heel veel, moet toch sowieso een hele doos bijkopen.
En ik heb nog 8 cryo's, ik durf voorlopig nog hopen dat daar een kindje van komt...

hoe gaat die spuit bij jou geraken?

stuur me maar een PB hoor!

Karen

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 14:51
Veerle

Joske,

ikzelf heb hier nog 4 spuiten Orgalutran liggen. Zijn nog goed tot 11/2007.

Als je interesse hebt, laat maar iets weten!

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 15:16

Fantastisch Veerle,
van waar ben je?

Joceline

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 15:24

Oepsie, ik zie nu pas dat er nog reactie gekomen is

Vere moatje, dank je wel. Het zou dan effectief een optie zijn om het zo te halen bij de apotheek. En jij kan het weten hé! Dank je wel!

Kaatje, van waar ben jij?
Niet te doen hé, zo je kindje verliezen. En ja, hopelijk kan je zwanger raken van je cryo'tjes!
Ik ben nog steeds pompaf, mijn emoties niet te meester, ondersteboven...

Hopelijk zijn jullie van niet te ver. Want het moet ook doenbaar zijn om ze te komen halen hé. En met de post zie ik dat niet zitten... of het zou moeten goed verpakt zitten is isomo ofzo...
Trouwens Vere, dit moet koel bewaard worden zeker??

Joceline

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 15:31

Trouwens, wij zijn van aan 't zeetje, Nieuwpoort!

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 15:48
Kaatje

oei, daar woon ik,helemaal niet in de buurt... ik woon tegen Leuven.

Die orgalutran wordt hier niet koel bewaard hoor, ik krijg em in ziekenhuis ook nooit uit de frigo mee. Hij ligt wel koel en donker natuurlijk.

maar da's te ver he, 150 km... nu, mijn man die werkt wel regelmatig in de buurt van Nieuwpoort, anders moet hij ze es meenemen??

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 17:31
Veerle

Joske
oeps woon ook niet in de buurt. Ben van Mechelen.
Enne bij mij ligt die orgalutran ook niet in de frigo zenne. Ligt gewoon op een donkere plaats.

Veerle

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 08:05
Vere

Hoi,

Orgalutran moet niet koel bewaard worden, alleen in oorspronkelijke verpakking en beschermd van licht. Maar uiteraard wel best beneden de 25°C.

Hopelijk krijg je nog reacties van hier in de streek!

Vere

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 08:17

Zijn er misschien nog mensen van wat dichterbij die ook nog Orgalutran liggen hebben?

Joceline

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 09:17
Veerle

Joske

ik hoop dat je snel reacties krijgt. En anders wil ik het ook wel opsturen met de post hoor. Weliswaar serieus ingepakt he .

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]