[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2007 @ 20:47 Dinges | Ik zoek een leuke originele verrassing voor de juf van ons dochtertje voor het einde van het schooljaar. Iemand toffe ideetjes als alternatief voor bloemen, pralines, verzorgingsproducten, ... Vorig jaar vulde ik een schoendoos met allerlei prulletjes en ik schreef er een gedichtje bij ... "Wat zit er in de doos? * zakdoekjes voor al de keren dat je me troostte * een zakje zand om al dat zand dat ik in mijn schoenen mee naar huis smokkelde te vergoeden * plakkers voor de vele malen dat je mijn wondjes proper maakte * een doos merci om je te bedanken voor al die leuke momenten ... * een pluim omdat je die dubbel en dik verdient!" Allez, zoiets in de aard, ik weet de juiste tekst niet meer. De juf was ontroerd en ik zou graag weer iets origineels vinden. Merciekes om eventjes mee na te denken! |
| 09/06/2007 @ 16:45 Dinges | Dank je wel, Katje! Leuke tips! |
11/06/2007 @ 23:47 ![]() | Hallo, Vorig schooljaar heb ik mijn dochtertje een mooi kleuterboek meegegeven met daarin een foto van haar + een leuk gedichtje! |
| 13/06/2007 @ 15:58 Dinges | Mooi! Ik ga er wat stukjes uithalen en iets tussenflansen ... komt in orde! Dank je wel, Bientje! |
| 27/06/2007 @ 10:24 loes ![]() | ben ook geďnteresseerd in dat tekstje of andere originele ideetjes? |
[Reageer]

verrassing voor de juf ...