[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 07:29 Kim ![]() | Lynsie, nog even wat anders. Zorg dat je eerst van Menzis op papier hebt dat ze het gaan vergoeden! Mij zeiden ze toen dat ze alleen in NL vergoeden. Groet, Kim |
| 31/05/2007 @ 11:11 Anne | Hoi Lynsie, Ik vond je verhaal(profiel) erg verdrietig om te lezen. Als je graag zwanger wilt worden, duurt wachten zoooooo lang.... .Waarom ik eigenlijk reageer op je berichtje......ik sta zelf onder behandeling van Zwolle. In maart ben ik geweest voor intake ivf/icsi en zou op de wachtlijst gezet worden. Dit zou betekenen dat we dan in juli/augustus aan de beurt zouden zijn. Wachttijd 4-5 maanden...... De gyn vertelde dat ze met een nieuw onderzoek waren gestart en of ik hieraan mee wilde doen. Dan zou ik de cylcus daarop al kunnen starten. Ik kreeg van allerlei voor onderzoekjes, metname veel bloedonderzoeken, uitstrijkje, echo etc. Gelukkig bleek dit alles goed te zijn. Op 12 mei ben ik ongi geworden en op 14 mei kreeg ik mijn eerste injectie. 24 mei had ik de punctie en op 27 mei heb ik twee embryo's teruggekregen. Beiden niet van topkwaliteit en waarschijnlijk daarom ook 2. Tot dusver voel ik me niet zwanger en geloof ook eigenlijk niet dat het gelukt is, maar goed, dat moet ik nog afwachten. Toch met dit korte traject kon ik heel snel starten. Ik was hier heel erg blij mee, omdat je toch al zo heeeeeeeeeel lang bezig bent met allerlei voor-onderzoeken. Waarom is de wachttijd voor jou zo lang?? Is dit om Almelo of om Zwolle?? 9 maanden is idd erg lang en dan zou ik ook uitwijken naar een ander ziekenhuis. In die zin geef ik je groot gelijk. Hoe dit verder gaat of wat de kosten zouden zijn, daar heb ik ook geen idee van. Heel veel sterkte toegewenst, het zijn gewoon geen gemakkelijke tijden!! Groetjes |
[Reageer]

Wie Icsi in Dusseldorf

.