[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 16:52 Lika | Hey! Ik heb een belangrijke vraag... Mijn man en ik moeten binnenkort beginnen met ICSI. Wij zouden graag raad hebben van 'ervaringsdeskundigen'... Waar doen jullie dat? Tevreden of niet? Hoe verloopt die behandeling juist? Heb je er veel bijwerkingen van (bijkomen, humeur, enz)? Wij zijn in behandeling bij Ph. Albertyn die samenwerkt met Augustinus (Wilrijk). Die werken dan weer samen met het UZ in Leuven (is dat LIFE???). Iemand ervaring mee? Groetjes & succes allemaal! Lika xxx |
| 04/06/2007 @ 21:30 Christien | Lika, wij zijn in behandeling in Hasselt wat voor jou natuurlijk een heel eind is, maar ik wil gewoon 1 tip meegeven, zorg dat je bij een gyn komt waar je een goed gevoel bij hebt, waar jij je als persoon goed bij voelt. Dat vindt ik het belangrijkste, want mijn schoonouders zouden zo graag willen dat wij veranderen of voor een 2de opinie zouden gaan na 3 mislukte ICSI pogingen, maar ik kan dat gewoon niet omdat wij mijn man en ik ons in Hasselt zeer goed voelen en dat dus niet willen veranderen. Ook reageert iedereen anders op de medicatie en is het dan soms moeilijk te zeggen. Maar probeer er nuchter onder te blijven, want het is soms de enige weg naar datgene waar je het meeste naar verlangt en dat is zo een klein lief wondertje. Liefs Christien |
[Reageer]

In welk ziekenhuis doen jullie ICSI ?!

.