Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2007 @ 22:28 floor ![]() | ik loop al 2 weken in de zwangerschapsbroeken..... ben 8,5 weken nu... was bij mijn vorige kindje ook al zo, hoewel wel wat minder maar niet veel... ![]() |
| 07/07/2007 @ 09:46 baby-wens | Hoi, Weet je wat het ergste is: Na de bevalling van mijn zoontje was ik al die kilo's weer kwijt geraakt, door sporten. Maar toen kreeg ik commentaar van iemand (2 maand na bevalling), dat ik dit was. Nou op dat moment waren mijn hormonen niet bepaald goed. Dus uit bozigheid ben ik gaan vreten ipv eten. Met als gevolg, eerst 10 kilo aangekomen. En later nog eens 10 kilo. Ik ben dus al best dik. 1.60 en 90 kilo. Mensen vroegen constant of ik zwanger was, want ik heb echt een dikke buik. Ik draag al sinds de zwangerschap van mijn zoontje zwangerschapsbroeken, nu nog. Gelukkig zijn het tegenwoordig mooie broeken, die soms niet eens opvallen als zwangerschapsbroek. Nu ben ik eindelijk zwanger, en dan ben ik bang dat mensen het straks niet eens zien. Ik durf nog lange niet een buikband om te doen, dat doe ik pas als ik ook echt veel dikker ben geworden. Als ik dan van die meiden zie die mooi slank zijn, en dan langzaam aan het buikje tevoorschijn zie komen, ben ik best jaloers. Ik hoop dat mijn buik mooi rond wordt. nu zijn het hobbels en bobbels ![]() Na de zwangerschap wil ik echt mijn best doen om eindelijk al die ellendige kilo's kwijt te raken. (zijn er nu al 20 a 30 kilo )Groetjes baby-wens |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Dikke buik op 8 weken?