Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2007 @ 11:06 | Als ik dit allemaal lees, dan ben ik zo jaloers op al die mooie verhalen. Jullie partners helpen in het huishouden... WAW! Hoe hebben jullie dit geklaard? Bij mij loopt het totaal anders... helaas. Ik ben nu 35 weken zwanger van ons tweede kindje en mijn man doet amper iets in het huishouden. Hij wil altijd op stap gaan met vrienden en verwijt me van "lui" te zijn als ik eens een uurtje op de sofa wil rusten. Ik werk ook nog en sta grotendeels in voor de opvoeding van ons eerste kindje. Het wordt echt heel zwaar voor mij en praten helpt niet meer. We maken er alleen nog maar ruzie om en dat maakt me heel ongelukkig. Poetsen, boodschappen, wassen, strijken, sleuren met vuilzakken... het ligt allemaal op mij te wachten als ik thuiskom. Verder klaagt hij dat ik niet voldoende of grondig poets en emotioneel zit ik aan de grond. Ik ben bang dat het nog erger zal worden als het tweede kindje er is. Wat als hij me dan ook nog weigert te helpen? Hoe kan ik dat allemaal bolwerken? Ik ben bang dat ik nu al in een depressie zit, terwijl ik zo graag wil genieten van de laatste weekjes zwangerschap. Hoe maak ik het hem duidelijk dat ik dit alles écht niet meer aankan? |
| 27/06/2007 @ 13:26 Sam (vr) | Hey, ook ik durf dit klaagmuurtje wel eens gebruiken. We zijn bezig voor een 2de. De eerste is met IUI gekomen en de 2de is zeker zo. We zijn bezig aan de testen voor beiden enzo. Dus da's nog wat stress bij. En soms erachter zitten. Hij zegt, zo stressy is het nu toch niet, we hebben er al1, dus da's al goed. ook al wil hij een 2de, 't is precies minder van moeten... Ik doe de was, de plas en de kuis, maar af en toe krijg ik een helpende hand. Als we een druk WE hebben, dan geraak ik soms niet aan de kuis toe en geloof me of niet, ik vind dat erg . Ik werk nu 5/5 en mijn echtgenoot ook. Ik draai iedere ochtend en avond op voor de kleine + eten maken, tafel afruimen, vaatwas vullen. Toch spreek ik er al lang van om bij de 2d 4/5 te gaan werken en dan zal het woensdag thuisblijven zijn. De kleinste niet naar de kribbe, en de oudste 's middags al afhalen van school, dus vrije tijd, njet, maar wel quality time met de kids (hoop ik toch). Mijn man poetst af en toe (lees 3 x / jaar), behalve als ik zwanger was, amai toen verschoot ik hoor . Hij doet wel alle klusjes in huis, schilderen, loodgieterij, dinges maken, de tuin, de oprit en het terras onderhouden. Ramen poetsen is voor mij ![]() . Ik geef 6 x per week een bad aan de kleine en mijn man op zondag. Dan lig ik niet lekker lui in de zetel zoals hij 6x per week kan doen, maar dan sta ik achter mijn strijkplank voor de komende 4 uren... (soms wat minder hoor ). Hij doet wel de afwas soms in de week, maar ruimt haast nooit op.Echt klagen kan ik niet, maar een superman is hij ook niet. Hij helpt wel een handje als ik begin te zagen dus 't valt tijdig op .Dames we moeten ze misschien toch eens wat meer aan 't werk zetten? greetz Sam (vr) ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

werken & peuter.... 80 % teveel??

. Ik werk nu 5/5 en mijn echtgenoot ook. Ik draai iedere ochtend en avond op voor de kleine + eten maken, tafel afruimen, vaatwas vullen. Toch spreek ik er al lang van om bij de 2d 4/5 te gaan werken en dan zal het woensdag thuisblijven zijn. De kleinste niet naar de kribbe, en de oudste 's middags al afhalen van school, dus vrije tijd, njet, maar wel quality time met de kids (hoop ik toch).
. Hij doet wel alle klusjes in huis, schilderen, loodgieterij, dinges maken, de tuin, de oprit en het terras onderhouden. Ramen poetsen is voor mij 
. Ik geef 6 x per week een bad aan de kleine en mijn man op zondag. Dan lig ik niet lekker lui in de zetel zoals hij 6x per week kan doen, maar dan sta ik achter mijn strijkplank voor de komende 4 uren... (soms wat minder hoor
.