< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » cyste en zwanger worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
cyste en zwanger worden
06/06/2007 @ 15:18
Marieke

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden een kijkoperatie gehad ivm een BBZ, waarbij 1 eileider is verwijderd. Een week na de ingreep kreeg ik klachten rechts onderin mijn buik (de 'goede' kant). Na een echo bleek dat ik een cyste van 3,5 bij 5 op mijn rechter eierstok heb. Ik heb een aantal dagen pijnklachten gehad, die inmiddels minder worden. Ik heb ook alweer een menstruatie gehad, waardoor de cyste waarschijnlijk is geslonken of verdwenen. Nu wil ik - net zoals iedereen op dit forum - graag zwanger raken. Stel dat de cyste er nog zit, zou dat dan een groot probleem zijn?
Graag jullie advies/ervaringen!

gr. Marieke
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:57
Tinne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Marieke,
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor cystes het zijn. Ik heb endometriose(chocoladecystes) en deze zijn in maart verwijderd. Nu had ik de maand erna al weer 2 vochtcystes en omdat deze niet spontaan weggingen ben ik nu 2 maanden terug aan de pil.
En omdat we al een ruime tijd bezig zijn en zoveel problemen hebben met pijn en cystes hebben we op 19 juni een afspraak in brussel.
Wil je meer weten, bekijk mijn profiel maar eens want het is een hele brok.
Ik weet nu niet hoe het bij jouw zit, is dit de eerste keer dat je een cyste hebt? Dan moet je je zeker nog geen zorgen maken hoor.
En moest je toch onzeker zijn dan zou ik gewoon contact opnemen met je gyné en vragen wat hij of zij ervan denkt.
Groetjes en heel veel succes met het zwanger worden.
Tinne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]