< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » curretage

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/07/2007 @ 14:00
bloem

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

ik heb op 4 juli een curretage gehad van mijn eerste kindje. Voor de curretage had ik al 12 dagen last van bruinverlies. Ik heb het eerst een poosje afgewacht (omdat ik het eiegnlijk natuurlijk wilde laten gebeuren) Op een gegeven moment was ik het echt spuugzat en heb toen de knoop doorgehakt. Ik heb na de cuuretage een maandverbandje met rood bloed gehad daarna werd het meteen bruin. en tot dag 10 heb ik heel licht echt minimaal nog wat bruinverlies gehad. Ik heb ook geen last van kramp of pijn gehad. Bij mij werd er na de curretage meteen een inwendige echo gemaakt om te kijken of alles weg was.

Wij zijn vanaf dag 15 meteen weer begonnen met klussen. Volgens de gyn is het medisch niet reg als je meteen weer zwanger word (je kunt dan alleen niet weten hoever je eigenlijk moet zijn) Wie van jullie is er ook meteen weer begonnen?? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan om te zien of er nog HCG in mijn lijf zat. De test was negatief. Dus daar ben ik wel blij om.

Link naar deze reactie
04/08/2007 @ 18:56
Astrid

Hoihoi,
Ik ben 13 juli gecurreteerd na een zwangerschap van 9 weken, had gisteren eindelijk een negatieve test, hoera de hormonen zijn dus weg! Wij zijn een dag na de curretage alweer begonnen met klussen...... Ben nu blij met de negatieve test, als tie nu positief is weet je dat het een nieuwe zwangeschap is.... Ik heb idd ook gevraagd of ik meteen weer zwanger mocht raken, dit is geen probleem alleen weet je dan niet precies hoever je bent, maarja daar is de echo voor!!
Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 11:49
wendy

Online Status Bekijk profiel
hey,

ben vandaag ongesteld geworden na de curretage kan ik vanaf morgen weer beginnen met spuiten.heb op 13 julie een curretage gehad.

wendy

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 12:01
bloem

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
astrid ben je meteen na de curretage gaan klussen! Bij ons werd dat duidelijk afgeraden vanwege infectie gevaar. Na 10 dagen mocht je eventueel weer sex hebben.

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 16:22
wendy

hey,

wij mochten ook pas weer seks hebben als het vloeien was gestopt.

liefs wendy

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 20:51
Luna*

Ik heb op 10 weken mijn dochtertje moeten afgeven (in mijn ogen zou het weer een meisje zijn geweest) ik heb nu 10 weken na de curretage nog steeds last van bruinverlies! Ik durf gewoon niet meer intiem te zijn. Na de ingreep is wel gebleken dat ALLES goed in orde was dus ik snap het niet. Ik heb ook géén koorts of krampen of pijnen gehad. Soms wel is krampen maar géén koorts dat zeker niet!!!

Ik ben nog niet naar mijn gyn geweest, ik heb geloof ik dus gewoon schrik voor de uitslag, stel je voor dat er iets ernstig mis is? Stel je eens ff voor dat de gynae gaat afkomen met baarmoederhalskanker of eender watte???

Pffft ...
Link naar deze reactie
11/08/2007 @ 15:17
wendy

hey luna,

ik heb ook lang na de curretage nog bruinverlies gehad kon geen kwaad je kunt gewoon seks hebben.

liefs wendy

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 11:17
wendy

hey,

luna is alles nog goed met je .

liefs wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]