Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2007 @ 13:36 Sam (vr) | Hey, Al die info helpt me wel hoor. We gaan beginnen op vakantie. we zitten op kamping, in zijn onderbroekje en enkel pamper als we weggaan. Kribbe doet dan nadien gewoon verder. Oma heeft ook al eens geprobeerd en gaat er wel opzitten, maar natuurlijk geen plasje of kakje. Komt wel. Dwingen gaan we hem niet doen. BEDANKT voor de info dames. Ik kan hier voor nog veel meer terecht vermoed ik. Zo is er bv een discussie op 't werk. Wanneer moet het voorhuidje van het piemeltje van jongens naar achter getrokken worden om te voorkomen dat er later problemen mee zijn. Ik heb ervoor naar mijn pediater gebeld. Vanaf 2,5 jaar à 3jr. In bad nu doe ik het soms lichtjes om het even te spoelen zodat er geen vuil blijft inzitten, ik trek NIET door. Ook dat heb ik zèlf moeten vragen aan de pediater en deed ik van in't begin. Zo voorkom je ontstekingen. Veel info krijg je hierover niet spontaan, wij toch niet 't is maar ter info, bij ons wisten de mesten dat niet. Nog handige tips? greetz Sam (vr) ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zindelijk worden