[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2007 @ 19:22 Jen ![]() | Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Ondanks dat je moeder er niet meer bij mag zijn hoop ik toch dat je onwijs gaat genieten van deze bijzondere tijd. Liefs van Jen |
| 15/06/2007 @ 12:45 IllyTje ![]() | Van harte proficiat. En wat betreft je moeder, ergens is ze er nog wel en zal ze er altijd zijn. In je hart en je herinneringen blijft ze bestaan. *Kus* |
| 19/06/2007 @ 12:08 BABYLOLL2810 | hello ik ben in 2005 bevallen van een zoon en had 18 en had mijn mama gebeld om te vertellen dat ze oma is geworden en dat ik zoude langs komen om mijn zoon te tonen ( ze had in 2003 OPERATIES GEHAD van de keelkanker aller was weer in orde )dan had ze gezegd dat ze erg ziek was niemand wist ervan niks en 3 maand later is zij overleden aan keel kanker terug in 2005 nu ben ik terug zwanger van mijn 2 de en heb ook veel verdriet ik ben blij dat ik met jou erover mocht praten groetjes ![]() |
| 10/08/2007 @ 10:21 Astrid ![]() | Ik ben ook erg blij er over te kunnen praten, maar kijk naar onze banner we zijn tegelijk uitgerekend!!!! Dit hebben ze van boven geregeld ![]() |
[Reageer]

Zwangerschap zonder een moeder.....

hello
aller was weer in orde )