'k Heb héél slecht nieuws...Vanmorgen zaten we klaar voor het telefoontje van Jette,om 11u20 ging mijn gsm maar aan de toon van de verpleger had ik al meteen door dat er iets mis was.Er is geen terugplaatsing

Hij zei dat er wel embryo's waren maar niet van goeie kwaliteit en dat een dokter ons nog zou opbellen.Een dik uur later heeft die dan gebeld en die vertelde ons dat er van de 8 slechts ééntje bevrucht was en dat datgene gestopt was met delen, een heel ander verhaal dus.Hij zei dat ze enkel IVF geprobeerd hebben,geen ICSI maar dat ze eigenlijk zelf helemaal niet snappen wat er mis gegaan is.Morgen moeten we bellen voor een afspraak met Camus, maar ja wie weet wanneer we daar weer terecht kunnen.Ze hebben ons dus weer voorgelogen want bij de uitleg over IVF is ons gezegd dat ze eerst IVF proberen,waren er 's avonds geen of slechts enkele bevrucht dan schakelden ze over op ICSI maar da's dus niet gebeurd.Ze hebben dus 7 eitjes gewoon verloren laten gaan

Het was echt het slechtste scenario dat er bestond en we snappen niet waarom ze ons niet eerder op de hoogte gebracht hebben,ze hadden gezegd dat als het niet goed was ze ons vrijdag gingen bellen dus wij gingen er vanuit dat er vandaag tp was.De teleurstelling is enorm, ook Joeri zit helemaal in zak en as.Het is echt om gek van te worden dat we weer zo weinig info gekregen hebben!Het begint er echt hopeloos uit te zien

Anne,snap je nu waarom ik niet positeif wil zijn?'k Word telkens weer de grond in geboord.
Veel succes met jouw bevalling!En aan iedereen:geniet van jullie bolle buik of kindje.
Leen
BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!shania 31/01/08
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, 1e kindje een dochter Emilie, 05/04/08!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08
wendy, 1e kindje, een dochter, 03-09-08
ZWANGER
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09,2e echo 02/09/08
mel,B,24j,na 22 maanden eindelijk zwanger met de eerste ICSI,29 september 1ste echo
BIJNA ZWANGER
Nouki,B,35j, 1ste IVF mislukt, terug IUI op 22/09
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,26 maanden bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF compleet mislukt,geen terugplaatsing