< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » In behandeling in Bonheiden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
In behandeling in Bonheiden
28/11/2008 @ 10:09
Maaike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leen goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, hoop echt dat hij je direct terug laat beginnen.

Laura, ik denk niet echt dat dat kwaad kan hoor. Ik voor je!

M*

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 17:13
Veerle

Leen : lukt het een beetje? Goed dat je woensdag al terug naar jette kan!

Laura : denk ook niet dat een late PU kwaad kan hoor. Uiteindelijk wordt toch de eisprong onderdrukt dus. Ik duim voor morgen!

Aan de anderen

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 22:15
Leen

Laura,ik begrijp je teleurstelling heel goed.Het aantal eicellen is inderdaad niet spectaculair maar zo lang ze willen doorgaan wil het zeggen dat ze denken dat je een kans hebt.'k Weet dat het een heel magere troost is op dit moment.Wat die te vroege eisprong betreft,je krijgt medicatie om dat tegen te houden zoals bv suprefact en je eicellen zijn nog niet groot genoeg om al te springen maar ik begrijp je bezorgdheid.Mijn vorige pu was op dag 15.Ik hoop dat je morgen toch wat positief nieuws krijgt
Maaike,bedankt,'k ben van mezelf verschoten dat ik het er allemaal uitgegooid hebIk probeer er van uit te gaan dat hij me er niet tussen neemt maar toch zou ik heel teleurgesteld zijn als ik nu een cyclus stil moet liggen.
Veerle,'t gaat...'k zie er nog wel vreselijk moe uit,allé,'k ben het ook.Vrijdag zijn we gaan winkelen,'t was wel leuk maar elke bolle buik,kinderwagen,kinderwinkel trekt onze aandacht,wanneer is het onze beurt eens hé.Gisteren zijn we in ons huis gaan werken,'k ben zo in de fase gekomen dat ik twijfels begin te hebben maar ja,we moeten er door.Is de verhuis op je werk achter de rug?Jouw week verlof zit er op zeker?Al terug verlof in 't vooruitzicht?

Leen x

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 16:51
Maaike

Leen ik hoop en dat je direct terug kan en mag beginnen.

Laura, kop op ze weten wat ze doen hé, het komt wel goed.

M*

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:12
Leen

Laura,hoe was je echo vandaag?Ik hoop dat de pu kan doorgaan
Maaike,bedankt,ik ben al aan het aftellen naar woensdag
'k Ben vandaag te weten gekomen dat we weer verkeerd ingelicht zijn,het is wettelijk bepaald dat er bij een cryopoging max.2 embryo's teruggeplaatst mogen worden,ongeacht de leeftijd.Daar gaan we dus zeker naar vragen want we willen heel graag dat er 2 teruggeplaatst worden.
Ann,wanneer mag je terug aan de pil?

Hoe gaat het met de rest hier?

Leen x

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:24
Laura

Online Status Bekijk profiel
Merci Maaike, Veerle voor de aanmoedigingen! Ik voel mij al beter en moediger daardoor!.
Vandaag ben ik voor de echo geweest. Er waren er 2 eicellen van 20mm, 1 van 15mm en andere kleinere waarvan 1 van 12,5mm. Voor mij was het niet goed genoeg omdat ik niet zo maar een pick up zou willen laten doen voor maar 2 eicellen! Daarom heb ik gevraagd om eventueel nog een echo te doen juist voor de pick up om te zien hoeveel er precies groot genoeg zijn.
Maar de doktor had beslist om toch de pick up te laten doorgaan. Hij rekende op 4 eiccellen.
Dus vanavond moet ik om 12.30 pregnil en woensdag om 10.30 de pick up.

Ik weet het niet, maar ik heb hier geen goed gevoel bij. Het is heel anders dan al de pogingen van tot nu toe!
Maar aan de ander kant, misschien weten ze toch waar ze mee bezig zijn. Ik hoop het.

Leen, gaat het een beetje? Ik hoop dat je snel met een cryo kan beginnen en niet dat je zo lang moet wachten daarvoor. Ik heb op dit moment zo weinig worden voor je troosten omdat ik mij zelf zo leeg van binnen voel maar een dikke

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:32
Leen

Laura,'k begrijp je twijfels,het is echt zo'n randgeval,één goeike is natuurlijk genoeg maar ja,hoe meer er zijn,hoe meer kans je hebt.Natuurlijk zoals je zegt,zij zullen wel weten waar ze met bezig zijn.'k Weet niet goed wat zeggen want 'k zou zelf ook heel teleurgesteld zijn.'k Vind het echt heel spijtig voor je,ik had echt gehoopt dat je beter nieuws zou gekregen hebben.Heel veel succes voor woensdag alvast,'k ga zeker aan je denken
Hier gaat het redelijk,volop aan het aftellen naar woensdag en hopen dat er deze cyclus nog iets gaat gebeuren

Leen x

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 14:16
Maaike

leen en?

m*

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 18:04
Leen

Maaike,bedankt voor het.Ik hoop dat jouw cyclus weer helemaal in orde komt,voor één keerik dat je regels doorkomen!
Laura,weet je al iets meer ondertussen?Wanneer zou de pu doorgaan?
Ann,alles ok met je?

Hier goed nieuws:We mogen meteen weer beginnen met de cryo’s én we staan al op de lijst voor een volgende poging.Hij was echt heel vriendelijk en heeft al onze vragen beantwoord.De embryo’s waren van heel goeie kwaliteit maar ja,wat heb ik er aan?’t Is toch weer mislukt.Hij ziet het wel rooskleurig in voor de toekomst.De kwaliteit van het zaad darentegen gaat telkens wat meer achteruit maar is nog steeds goed en voor ICSI maakt het niet zoveel uit natuurlijk.Of er 2 embryo’s teruggeplaatst worden hangt er van af of ze per 2 of apart ingevroren zijn.Raar maar waar wisten noch de gyn,noch de counselor weten hoe het invriezen juist gebeurt maar ze denken dat ze tegenwoordig allemaal apart ingevroren worden.Als ze per 2 ingevroren zijn en eentje overleeft maar,zetten ze er maar eentje terug want ja,als ze er nog eens 2 ontdooiien en die overleven allebei dan zijn er 3 en dat mag niet.Zijn ze allemaal apart ingevroren, dan kunnen ze wel doorgaan tot er 2 zijn.Er zijn 2 pogingen voorzien,deze maand en in januari en anders begin ik in februari weer met suprefact en zal er half maart zoiets een nieuwe poging zijn.Morgen moet ik al voor echo gaan,ik denk dat de tp voor begin of half volgende week zal zijn,toch nog een(klein)kansje dit jaar.

Leen x

BEVALLEN
*Jule,30, bevallen op 28/07/2007 na 5IUI en 2IVF
*Veerle,na 2 IVF/ICSI,geboren op 14/10/2007
*Maartje, 35 - 2 zoontjes - 4 en 6j (zwanger na resp. 10 en 4mnd)
*Maaike,29,bevallen van Jade op 03/09 na ICSI, na 22 cycli waarvan 6 met clomid en 3 met menopur en problemen schildklier

ZWANGER
*Wendy,31j, zwanger na 2e IUI (1e keer met Clomid) na 19 cycli
*Maartje,35 - 2 miskramen - zwanger na 2,5j na 1ste IUI
*Jule,30, terug zwanger voor 17/03/2009 na 2 cryo, 1 IVF

BIJNA ZWANGER
*Eefken,28j
*Jufnel,doet helemaal niks meer
*Pebbles (Ann),3e ICSI, pil opstarten begin december
*Laura
*Leen,27j,2j en 4mnd bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,2de ICSI:mislukt,1ste cryopoging:04/12 echo
*Maaike,29j,verplicht aan pil, nod 16/12

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 19:00
Laura

ik heb een heel slechte pic-up gehad...
ik ben heel verdietig. Ze hebben maar 2 eicellen kunnen halen en de rest waren niet rijp. Ik ben heel gefrusteerd omdat ik bij de vorige echo gezegd had dat ik voor 2 eicellen de pu niet wou laten doorgaan. Maar ze hebben hier geen rekening mee gehouden.
Het maakt niet uit hoe veel je jezelf probeert te voorbereiden op voorhand voor een mislukking... de pijn en teleurstelling zijn even groot..
de slechte pu ooit! en de doktorese viel helemaal niet mee.
Het was heel erg druk en wij moesten lang wachten.

ik kan niet hopen dat er een wonder gaat gebeuren!

Leen, ik ben blij voor je. Je hebt recht op betere vooruitzichten.
...
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:35
Veerle

Laura : Spijtig dat je zo'n slechte PU gehad hebt. Goh, vind het eigenlijk wel jammer dat ze geen rekening gehouden hebben met jou wens!
Laat ons nu maar hopen dat de 2 eitjes goed bevrucht worden

Leen : goed dat je direct kan starten met de cryo. Is het dan zonder hormonen, gewoon in natuurlijk cyclus. Lijkt me het beste, zonder die hormonenhandel

Enne je vroeg wanneer het volgende verlof, bwa na dees week verlof, 2 weken werken en dan terug thuis tot 2 januari en dat zei ze dus zonder crapules .
De verhuis op 't werk is achter de rug. Ben er welgeteld al 1 dag geweest, mijne laatste werkdag voor dit verlof. En op zich viel het wel mee. We zullen wel zien wat het volgende week geeft.
Alleen een negatief puntje : mijn thuiswerken 's woensdags kan ni meer doorgaan .

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:54
Leen

Laura,dikke,'k vind het zo spijtig voor je!'k Snap niet waarom ze niet naar je geluisterd hebben,'k zou in jouw geval ook liever geen pick-up gehad hebben.Hoe je ook probeert,je went nooit aan slecht nieuws.Wanneer weet je of ze bevrucht zijn?Hopelijk kan er tenminste eentje teruggeplaatst worden
Veerle,allé,ge hebt dus nog leuke vooruitzichtenJe hebt groot gelijk,jij hebt trouwens op andere momenten geen uurtje verlof genomen maar altijd maar gewerkt.Spijtig dat die regeling van 's woensdag niet meer gaat,overweeg je dan om in de plaats 4/5de te gaan werken?
De terugplaatsing gebeurt idd in een volledig natuurlijke cyclus(normaal zelfs zonder pregnyl),hopelijk ligt hij niet te veel overhoop van al die hormonen maar op de echo vandaag was al een follikel van 13mm te zien,dus 'k zit vrij normaal denk ik.Straks bellen ze nog om te zeggen wanneer ik nog eens moet teruggaan.

Leen x

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:55
Laura

Ze hebben mij gebeld. Ze zijn beide bevrucht...Dus morgen terugplaatsing als ze het overleven, natuurlijk.
ik ben nog altijd bang om te hopen ...
Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:55
Laura

merci iedereen voor de steun...
Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:57
Leen

Laura,da's wel goed nieuws hé!!!Beter dan mijn eerste poging met 8 eicellen maar geen enkel bevrucht.Ik begrijp je angst hoor,'t blijft bang afwachten maar er is een kans hé.Ikdat er tenminste eentje terug kan geplaatst worden!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:59
Laura

Veerle, spijtig dat je thuis niet meer mage werken. Dit is altijd fijn natuurlijk. Ik hoop dat je snel gewend wordr aan de nieuwe plaats.
Leen, misschien zullen wij bijna tegelijk zwanger geraken, beide van een twilling!!!!!!!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:44
Leen

Goh Laura,'k zou er veel voor over hebben om dat hier te mogen aankondigen maar ook hier is 't bang afwachten

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:46
Leen

Ze hebben net gebeld:zaterdag terug echo en bloedafname.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]