hallo allemaal,
alweer effe geleden,... sorry.
Quinn heeft eindelijk deze nacht voor de eerste keer 7.20 uur geslapen! zaaalig zeg. hopelijk is 't weer niet eenmalig en zijn we nu vertrokken. de vorige nacht was het ons gelukt om hem ook wat langer te laten slapen door zijn tutje te geven toen hij wakker werd. De eerste keer dat dat lukte dus zal hij precies wat langer zonder voeding beginnen kunnen. et voila, deze nacht vroeg hij dus al niet meer. yes!!! keep your fingers crossed girls!!
Zondag was mijn verjaardag en om dat te vieren zijn we naar de sinterklaasshow geweest . Nee, hihi, Teaghan vond het geweldig en heeft zich weer super geamuseerd. zit toch wel leuk ineen hé. En Quinn is voorbeeldig geweest bij oma. hij was trouwens zaterdagavond eens bij oma blijven slapen en Teaghan wou dan ook, beetje jaloers. Dus hebben wij ervan geprofiteerd een filmpje mee te pikken. Twilight gezien, zoooooo romantisch,... zucht,... de beste film die ik in tijden gezien heb. ga nu zeker de boeken lezen.
Gisteren ben ik met mijn ventje een hele dag naar een beautyfarm geweest. Hadden dit cadeau gekregen van mijn ouders voor de geboorte. hele dag eten, sauna, massages, packingen, gelaatsverzorging,... ben helemaal herboren!
Gisteren heeft Quinn trouwens bij mijn mama aan een stuk peer zitten likken (Teaghan zat die op te eten voor zijn ogen en je moest hem zien kijken!) op den duur begon hij er heel hard op te zuigen. 't smaakte hem zenne! we geven hem nu ook van die babyfruitsapjes op een lepeltje en dat vind hij ook heel lekker. 't gaat goed met het lepeltje dus volgende week beginnen we met fruitpap.
Wij vertrekken morgen voor een weekendje Centerparcs zie. Meerdal. Kijk er naar uit. Quinn's eerste zwemles, hehe. benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Eefje, nog niks aan de hand? vanaf nu wel geregeld iets laten weten hé! als je niet gerust bent kan je idd beter maar eens extra laten checken hé. gelukkig is alles in orde.
Fran, nog een dikke knuffel voor Gioia voor haar verjaardag!
Groetjes,
Jenny