[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/06/2007 @ 09:40 ![]() | van die optrekbroekjes aan doen????? pamper up en go ofzo. verder weet ik ook niks te bedenken. gr pat |
| 28/06/2007 @ 12:28 Nathalie | Dat hij zelf zijn lichaam wil verkennen, lijkt me een logisch iets. best leg je hem wel uit wanneer het wel kan en wanneer niet. Wellicht is hij 's nachts, als hij even wakker wordt, ook op zoek naar zijn "pipi"... bij sommige kindjes is het echt een troostmiddel, en het geeft hen een goed gevoel. Al geprobeerd met het systeem van belonen? Voor elke nacht dat zijn luier is aangebleven, een mooie sticker (en er een waar feest van maken en zeggen hoe trots je wel bent) en na bijv 4 stickers een klein presentje. Iets wat het nóg leuker maakt dan die luier losmaken om zijn piemeltje te vinden? |
| 01/07/2007 @ 14:09 Tinneke | Ik had zelfde probleem 's nachts. Mijn dochtertje van 2jaar is weliswaar 'proper' overdag sinds 4 maanden, maar begon ook plots haar pampertje 's nachts uit te doen. Ook zij slaapt in een gewoon bed sinds 3 maand. Wij hebben haar een heel dun katoenen slaapzakje aangedaan, binnenstebuiten en achterstevoren, anders prult ze dit ook los. Zij was nog niet klaar om 's nachts zonder pampertje te slapen, want potje staat op kamer, ze wordt nog niet wakker als ze moet plassen. Wel moet je zorgen dat ze kamer niet uitkunnen, want trap af met zo'n slaapzakje kan toch wel heel gevaarlijk zijn! Succes, Tinneke. |
[Reageer]

zoon doet zelf pamper af, gevolg nat bed