< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Is er nog hoop dat het toch goedkomt???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Is er nog hoop dat het toch goedkomt???
30/06/2007 @ 14:22

Online Status
Hoi,

Ik ben een meisje van 22 en zou volgens de vroedvrouw 8 weken zijn, maandagnacht ben ik ik klein beetje bruin bloed beginnen te verliezen, dinsdag op het werk is dit omgeslaan in rood bloed en ben ik direct naar spoed gegaan, ik woon in Spanje en hier gaat het er allemaal heel anders aan toe als in Belgie. Ze hebben een inwendige echo gedaan maar ze konden geen kindje vinden op de echo. Nu vertelden ze mij dat het kon zijn dat het gewoon te klein is om te zien of dat ik het al verloren ben, dat ik een week moet plat liggen en dat ik volgende week naar mijn gynea moet om een nieuwe echo (3juli), maar als ik de dingen lees op dit forum zou ik bij een miskraam vlokken en vliezen moeten verliezen maar ik heb alles van het begin in de gaten gehouden en dit heb ik dus niet. Wat ik wel heb is dat mijn borsten helemaal niet meer zo hard zijn als vorige week. En het bloed begint een beetje te minderen sinds vandaag.

Nu vraag ik mij af of er nog dames zijn die hetzelde hebben meegemaakt en of er mensen bij zijn waar het wel nog goed gekomen is? Ik hoop nog steeds op het beste ook al heb ik geen goed gevoel erin, mijn man geeft me gelukkig veel troost.
Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 11:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij 8 weken zou er toch al iets te zien moeten zijn hoor. Het kan natuurlijk wel zijn dat het vruchtje al langer was gestorven en je nu pas bloedverlies hebt.

Ik heb zo twee weken rondgelopen zonder te beseffen dat het kindje al doos was... Geen druppel bloedverlies gehad. De baby was gestopt met groeien bij 8 weken, maar dit was duidelijk op de echo te zien, alleen: geen hartje.

Na een curettage en 43 dagen geduldig wachten op een nieuwe cyclus (menstruatie, dus) werd ik al weer zwanger. Ditmaal wel met regelmatig rood en bruin bloedverlies.... Ik wou de hoop alweer opgeven, maar zoals je ziet aan mijn banner: het gaat toch goed!

't Is een vreselijke tijd voor je, zo zweven tussen zwanger of niet-zwanger... 'k Hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen.

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 06:33

Online Status
Ik kan je heel goed begrijpen. Ik was een week over tijd en dus zwangerschaptest gedaan. Positief...joepiii !!!
Ik wou zeker zijn dus drie ldagen later terug één gedaan.
Weer positief, nu was de kans toch al heel groot...
Nog twee dagen later (eergisteren) Kreeg ik een vrij hevige bloeding, k'vond het raar...dus weer test gedaan, die gaf nog steeds positief, wat me toch nog een beetje hoop gaf. Nu ben ik gisteren naar de gynecoloog geweest. En die ziet geen vruchtje zitten. Ze heeft een bloedtest gedaan en ik krijg vandaag de uitslag, mr k'heb er geen goed gevoel niet mr bij.
Het ergste is dat je bijna nergens nr toe kan met je verdriet. t'is de natuur...da weet ikzelf...k'ben verpleegster...maar waarom voel ik me dan zo verdrietig...k'ben al sinds gisteren aan het wenen...mr het zal wel beteren zeker.
't doet me wel goed van hier wat steun te vinden

groetjes, veel geluk en sterkte voor iedereen

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 16:01

Online Status
de gynecoloog heeft net gebeld.
De HCG waarde is 168, en ze is er bijna zeker van dat het een miskraam is. Ze vindt het zelfs niet meer nodig om donderdag opnieuw bloed te trekken om te zien of het gestegen is.
Nochtans bloedverlies is nu veel minder maar wel rood.
Ik zal er me dus bij moeten neerleggen, mijn gevoel was al nt zo positief meer. Maar ja ergens blijf je toch een klein beetje hoop houden.
Bedankt vr de reacties die doen me echt goed.
Raar dat ik zo verdrietig ben en bijna niet kan stoppen met wenen.Nochtans heb ik een gezonde dochter, ik ben nog jong 26jr, financieel was het niet het ideale tijdstip...maar toch...eens je weet dat je zwanger bent...kijk je der rap nr uit...Normaal zou ik ongeveer 6weken moet geweest zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]