< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » Welke kinderwagen kopen jullie?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
Welke kinderwagen kopen jullie?
02/07/2007 @ 19:14

Online Status
wij zijn er echt nog niet uit welke kinderwagen(combi) we gaan kopen.
iemand voor en nadelen van bepaalde merken, types?
merci

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 20:14
kenny

wij gaan meer dan waarschijnlijk voor de speedi van quiny, deze lijkt ons heel goed en handig
Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 11:49
Liesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb een kinderwagen van Childwood. Een childwheel Three-ex Jogger! Heb hem nieuw kunnen kopen op een stockverkoop en ben er echt ontzettend blij mee!

http://www.childwood.be/childwheels.php?lang=nl&

groetjes Liesje xx

Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 09:59

ik ga een Emmaljunga kopen , niet goedkoop en niet te verkrijgen in belgie maar we hebben de onze gekocht uit Luxembourg, je betaald en ze zenden het naar jou.
Ze zijn wel groter steviger, er is meer plaats voor de baby dan bij de meeste en echt veel knappe snufjes. je kan het vinden op emmaljunga.com of zo en de serie Duo Edge. Kost 950€met alles erop en eraan, je krijgt meer dan bij Pericles, Quinny enz.

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 18:10
cleopita

Wij kozen voor een Mutsy (4rider single spoke). Ik heb er een foto van in mijn profiel staan.
Butterfly, ik ben even op de site gaan kijken en eigenlijk lijkt de Emmaljunga wel op de onze van frame.

Bij ons gaven de volgende punten de doorslag: grotere bak dan de meeste andere modellen, ook een ruimer zitje van de buggy (tegenover een Quinny Buzz die we eerst dachten te nemen), hij rijdt heel confortabel en draait makkelijk, vele kleuren verkrijgbaar, handige kinderwagen voor zowel stad als strand als bos, adapter voor maxicosi,... Wat wel een minpunt kan zijn, is dat de Mutsy niet echt klein kan opgeplooid worden. Voor ons is dat geen probleem omdat we een Mondeo Break hebben, maar met een kleinere wagen zou dit wel een probleem kunnen zijn. Mijn ventje vond eerst de Bugaboo heel leuk, maar ik vind die wel heel laag, lijkt me niet echt handig om je kindje in- en uit te nemen. Ik hoop je hiermee al wat te helpen La luna...

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 11:11
vicky

Hallo,

Wij hebben in 2005 voor ons zoontje een complete graco wandelwagen gekocht, toen kostte hij met regenbekleding ongeveer 500 euro. Eerst wilde ik hem wegdoen en een nieuwe kopen, want de bak is toch wel redelijk klein.
Nu heb ik erover nagedacht en ben ik blij dat we hem hebben, want nu zou ik graag een dubbele buggy kopen, voor als ik alleen ben met de 2 kindjes eens de stad in moet. Ik hoef nu alleen maar de dubbele graco buggy te kopen, die niet zo duur zijn, daar kan ik dan mijn autostoel enz. op gebruiken. Ik vind de Stokke xplory buggy echt schitterend, maar ik vind ze ook verschrikkelijk duur...

Groetjes,
Vicky

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 21:22

Hey ,
wij hebben een chicco trio dicovery genomen in het Limegroen...
Is ook drie in 1 ... 399€ bij babyland de vos.

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 21:38
evelien

hallo,

wij hebben een speedy quinny en deze is heel handig

Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 08:36
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Wij wilden de quinny speedy kopen, maar konden door een aanbieding voor dezelfde prijs een quinny buzz kopen. Daar hebben we voor gekozen omdat hij zo makkelijk in en uit te klappen is. Ik woon in een 'buitenwijk' van een stad en doe veel met de auto (er is niet zoveel op loopafstand). Vandaar dat het in en uit klappen voor ons belangrijk was.

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 15:11
Zoë

Hoi!

Wij nemen de Quinny buzz, lime groen.
Met maxi cosi en de dreami.
Deze rijd zó lekker! En heb m gekocht met een hele mooie aanbieding.

Succes met het uitzoeken!

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]