[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 19:23 Anoniem | Hallo iedereen, Na een miskraam viel mijn ganse wereld in duigen. Vandaag kon ik echter terug een positieve zwangerschapstest in mijn handen houden. Ik ben echter zo bang! Hebben jullie dit ook voorgehad? Hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb de indruk dat de symptomen minder erg zijn dan bij de vorige zwangerschap, waardoor ik me zorgen maak. Ik voel me in momentopnames moe, en heb vaak een -gevoel. Hebben jullie dit ook?Een bezorgde mama in spé |
| 24/07/2007 @ 17:10 Lena | Hallo allemaal, Ik herken mezelf helemaal in jullie berichtjes! ik heb reeds een gezonde dochter van 2,5, maar heb ik maart een miskraam gehad op 12 weken (vruchtje was gestopt met groeien na 9 weken). Heb vorige week positieve test gedaan, maar kan echt niet voluit blij zijn... Ik voel me ook beter dan bij vorige zwangerschappen, en interpreteer dit al meteen als een slecht teken... Vermoeidheid is er slechts bij momenten, en misselijkheid ook in vlagen. Op 7 augustus kan ik op controle. Ik wacht het toch met een bang hartje af, al doe ik mijn best om niet te negatief ingesteld te zijn. Ik hoop dat het bij jullie allemaal eindigt met een prachtige gezonde baby in jullie armen ! Groetjes, Lena |
| 24/07/2007 @ 23:07 happy | hey meiden, ik heb ook een miskraam gehad in maart en wachtte geduldig op mijn eerstvolgende cyclus. die kwam niet meer en ik bleek meteen weer zwanger te zijn. nu ben ik 18 weken zwanger en het gaat helemaal goed tot nu toe. in het begin durfde ik niet te hopen op een goede zwangerschap, maar toen ik 10 weken was zei ik tegen mezelf, dat dit kindje ook recht had op blijdschap in de eerste weken. dat veranderde veel. wens jullie allemaal heel veel succes!!!! Gr.H |
[Reageer]

Opnieuw zwanger en bang!
-gevoel. Hebben jullie dit ook?

.... Daarna 1x mijn