< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kleuters » plopsaland coo

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kleuters
plopsaland coo
07/07/2007 @ 13:11
Lindsay

we willen morgen graag naar een kinderpretpark gaan, niet te ver van hier... mijn dochtertje is bijna 3... is plopsa coo de moeite?

of is er in de buurt nog een ander kinderpretpark ?? (hasselt)
Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 14:51
*LONE*

Online Status Stuur bericht
Hoi Lindsay!

Wij zijn nu 2x in plopsa coo geweest en ik vind het best de moeite! Erg veel staat er nu wel niet... En het is ook een ietswat ouder park, maar je hebt er veel inéén... De watervallen, plopsa coo en er is ook een leuk speeltuin aan.
Ik weet nu niet als mss de tarieven veranderd zijn, maar verleden zomer was de inkom gratis, je kon bonnetjes kopen per attractie of per kind een dagticket (rond de 18 euro meen ik me te herinneren) dus toen kwam het wel stukken goedkoper uit dan gewoon een dagje pretpark!!

Ik ben ook van Hasselt afkomstig, ben jij trouwens al in plopsa indoor geweest? Is dat de moeite? Ik hoor steeds maar van een veel te grote drukte!
(Mijn zoontje is iets meer dan 2.5 en juist 1meter)

Groetjes!

Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 15:42
Lindsay

hoi evi,

bedankt voor je antwoord !
ben al 2 keer in plopsa indoor geweest... voor de attracties moet je er echt niet zijn, die heb je op een dik uur gedaan... zo weinig staat er!
maar de shows zijn super ! bij ons was bumba en klus er, 2 keer.... alle kindjes doen mee, echt fantastisch...
Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 10:37
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Lindsay

Mijn oudste was 2.5 toen we in Plopsa Coo waren vorige zomer. Hij vond het geweldig en inderdaad, zoals evi zegt, is het systeem van betalen best interessant als je nog een klein kindje hebt dat niet in alle attracties mag.

Stan wil alvast deze zomer terug.

Groetjes!

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 11:26
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

wij zijn in mei geweest en Arthur vond het super!
Zoals hierboven staat, niet supergroot & oudere attracties maar veel voor de kindjes.
Arthur vond het dierenpark erg leuk, maar het allerbeste was het water bij de watervallen. Het was zo warm dat hij gewoon het water in gegaan is.
Iedereen stond versteld over dat kleine mannetje die in zijn pamper in het water zat

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]