< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Helaas niet goed !!!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Helaas niet goed !!!!
09/07/2007 @ 08:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik reageer wat laat , maar ik kon het eerder niet aan.

De uitslag van de vlokkentest die ik heb gehad bleek helemaal niet goed te zijn.

We hebben de zwangerschap moeten afbreken met 14 weken.
Nu ik dit schrijf heb ik het er nog moeilijk mee.
Ik wil iedereen in dit forum bedanken , want ik vond het heel prettig.
Ik hoop jullie ooit weet te kunnen spreken met beter nieuws.

Liefs Clet

( ps. let dus niet op de banner ; klopt niet meer )

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 12:24
sonja

Online Status Stuur bericht
hallo Clet

ik wil je heel veel sterkte wensen meid .

veel liefs sonja

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 19:07
Evy

Lieve Clet,

Ik weet wat je meemaakt nu... helaas heb ik hetzelfde meegemaakt. Neem je tijd om dit te verwerken en praat erover, bij mij helpt dit in ieder geval... hoe zwaar het ook is nu, je staat niet alleen, je zal nog wel vanalles horen van mensen, die ook zoiets meegemaakt hebben...

Ik zal even schetsen wat wij hebben meegemaakt...
Ik ben Evy en sinds 2 weken de mama van een engeltje.
Op onze 12 weken echo zagen ze allerlei watergezwellen bij ons kindje, hygroma colli genaamd. We zijn dan onmiddellijk door gestuurd naar UZ leuven en heb diezelfde dag nog een vruchtwaterpunctie gehad. 2 dagen later kregen we al telefoon van UZ.Ons kindje had het syndroom van Turner met ernstige afwijkingen, waaronder dat ygroma colli. Ook waren de orgaantjes aangetast en later is gebleken ook het zenuwstelsel.Ons kindje had geen overlevingskansen en zou sowieso in mijn buik gestorven zijn. Dus toen hebben we de moeilijkste beslissing moeten nemen ooit. Op 13 weken is de zwangerschap afgebroken, nu dus 2 weken geleden... We weten dat het een meisje was omdat Turner alleen maar voorkomt bij meisjes. We hebben haar een naam gegeven om haar een plaatsje te kunnen geven in ons leven. Ze noemt Eline* en is de helderste ster aan de hemel voor mij...
Het is heel zwaar om dragen en ik weet niet of je al binnen bent moeten gaan... Als je wil weten wat het was, vraag het in het ziekenhuis. Ze kunnen dat zien, ook aan de vlokkentest.
Als je een luisterend oor wil, ben altijd bereikbaar op onderstaand email adres moest je er behoefte aan hebben...

Een hele dikke knuffel
Evy
evy_bruyninckx@hotmail.com

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 12:01
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Heel veel sterkte

Liefs Kim

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 12:08
Motje

Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van dit verdriet! Kan begrijpen hoe je je nu voelt!

knuffel motje

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 13:38
Verdrietig

Online Status
Ik ben nieuw en ik ben verdrietig. Ik heb van de week een vruchtwaterpunctie gehad en heb net de uitslag gehad. Die was slecht. Het kindje zal waarschijnlijk doodgaan in mijn buik.
Ik heb 2 gezonde kinderen en ik heb nog geen miskraam of iets dergelijks gehad.
Ik moet zometeen weer naar de gynaecoloog om te bespreken wat we het beste kunnen doen en waarschijnlijk is dat om de zwangerschap af te breken. Ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week dus niet meer zwanger ben. Ik was er zo blij mee.
Net wilde ik nog gaan eten en pakte ik mijn multivitamine voor zwangere vrouwen. Die hoef ik dus ook niet meer te gebruiken. Ik hoef nu ook niet meer voorzichtig te doen met koffie. Dat is zo'n raar gevoel. De zon schijnt en het is heel erg mooi weer maar ik heb zo'n koud gevoel. Ik zit met een vest aan maar ik blijf het koud hebben.
Ik ga me niet afvragen waarom het zo is en waarom nou ik want dat zijn vragen die je niet verder helpen. Het is nu eenmaal zo. Ik accepteer het maar het doet verdomd veel pijn.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]