< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Infectie na een vruchtwaterpunctie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Infectie na een vruchtwaterpunctie
16/07/2007 @ 22:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Toen we de 2ŕ weken echo lieten maken zag onze gynecoloog dat ons mannetje een hazelipje had. Om verder onderzoek te doen naar eventuele andere afwijkingen werd ons voorgesteld een vruchtwaterpunctie te doen. Die hebben we laten doen maar helaas is enkele dagen daarna ons zoontje veel te vroeg geboren en enkele minuten later ook gestorven. We weten het nog neit zeker maar waarschijnlijk heb ik door de punctie een infectie op mijn vruchtwater gekregen en ben daardoor veel te vroeg bevallen. Zijn er vrouwen onder jullie die hier ook ervaring mee hebben. Zou het fijn vinden even te kunnen praten met iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt
Groetjes Akoos

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 08:15
kimmie

lieve akoos..

ik heb dit niet mee gemaakt dus kan er niet over mee praten!!!
ik wil je wel heel veel sterkte wensen

liefs kim

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 22:29

Hey

Het is nu bijna voor 100% zeker (alhoewel ze nooit 100%zeker zijn) dat ik veel te vroeg ben bevallen door een infectie aan mijn vruchtwater. Er bestaat een minieme kas dat zoiets gebeurt maar het gebeurt dus wel. Goed nieuws voor de toekomst, want we weten nu wel dat hetniet genetisch was, maar tgeeft toch een dubbel gevoel. Kan het niet uit mijn hoofd zetten dat dit alles niet gebeurd was zonder punctie.Maar het heeft geen nut om daar verder over te denken, ik weet het.

[Laatst gewijzigd door akoos - 31/07/2007 @ 00:04] - Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 21:26
Tinne

Hallo,
dit moet verschrikkelijk zijn..

heel veel sterkte gewenst!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]