< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » zwanger willen worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/07/2007 @ 10:49

Ik ben Riet en 33 jaar. Wij zijn al 2 jaar actief bezig om zwanger te worden. Ondertussen ben ik terechtgekomen bij Dr. Ombelet in Genk (niet echt de sympathiekste man die we kennen). Maar hij boekt naar het schijnt goede resultaten. Wij starten in september terug op met een tweede IVF/ICSI behandeling. Mensen rondom mij zeggen dat ik weg moet gaan bij Dr. Ombelet en naar Hasselt moet bij Dr. Wisanto. Heeft iemand ervaringen bij deze dokter? Is het een goede beslissing om van dokter te veranderen?

groetje
Riet
Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 18:23
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ikzelf ben niet in Genk in behandeling maar in het Antwerpse.
Ik wil je alleen maar laten weten dat ook ik van dokter veranderd ben. Het is belangrijk dat je je als koppel goed voelt bij de gyn en dat al je vragen beantwoord worden.
Qua resultaten zijn ze overal even goed. Elke arts werkt wel een beetje anders, maar het resultaat hangt puur en alleen van jouw lichaam af en dus niet van de arts...
Praat er over met je man en maak voor jezelf uit of je je een nummer voelt of een koppel bij deze arts, stel jezelf de vraag of al je vragen beantwoord worden, wordt er tijd voor jullie gemaakt of moet het allemaal maar rap rap gebeuren... Als je een antwoord hebt op deze vragen dan weet je wel wat je moet doen.
Het belangrijkste is dus dat jij je goed voelt, dit ten voordele van een eventuele innesteling!

veel succes!
Jenny

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]