[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2007 @ 13:57 snoopy | hallo iedereen, wil hier ff men verhaal kwijt. heb in februari men 2de mk achter de rug en raak er maar niet over! nu zijn men zus en schoonzus ook zwanger en dit doet enorm veel pijn. hun relatie is dan niet ok en gaat het op commando. elke maand is het afachten en dan is het steeds niets. kan het na een curritage dat het dan niet lukt?? elke avond en als ik alleen ben, ween ik maar elke keer opnieuw. en dan die zwangere buikjes... het doet echt pijn!!! mijn schoonzus is dan altijd bezig over haar babytje en haar buikje, ik zal ook zo zijn maar wil een beetje respect!! het doet echt pijn. heb bang dat ik men laatste mk nooit kan vergete!! waar moet ik me die woede blijve en wanneer lukt het opnieuw. groetjes een meid dat geen blijf wet me haar gevoelens ![]() ![]() |
| 25/07/2007 @ 11:07 snoopy | hey, ben even weg geweest maar heb wel jullie reacties ghelezen. bedankt daarvoor. spijtig genoeg zijn er idd veel mensen die hetzelfde meemaken. ik probeer het "terug" zwanger worden van mij af te zette. al is dat niet zo gemakkelijk maar we slaan er ons door, zoals iedereen wel doet. voel me al een beetje beter en babbel er vooral me men partner en mijn moeder over. mijn zus begrijpt het ook, maaar mijn schoonzus is wa minder. maar die 3 personen begrijpe me heel goed!!! dus nu mijn engeltje een plaatske geve en als da gebeurd is er weer voor gaan. (volg jullie raad dus op he) ale, salukes he |
[Reageer]

na mk nog niets