[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2007 @ 19:17 nathalie | Heeft iemand een idee hoe het nou precies werkt met schoenmaten meten? Ryan is nu ruim 14,5 maand en heeft (nike) schoentjes en sandaaltjes in maat 19,5. In zn sandaaltjes zie je zn voetjes natuurlijk goed zitten en ze zitten helemaal niet krap. Nu wilde ik een nieuw paar kopen en vond zo een maattabel op internet en daar stond dat je de voetjes moet overtrekken en van teen tot hiel moet meten. Toen kwamen we op bijna 13 cm dat zou maat 21/22 moeten zijn?? Klopt dit wel? Een vriendin van ons haar zoontje is een jaar ouder en heeft ook maat 22(nike)en zijn voeten zijn echt duidelijk groter dan die van ryan welke maat schoenen heeft jullie kindje rond de leeftijd van 14,5 maand? En hoe meten jullie? We willen natuurlijk niet dat hij op te kleine schoenen rond loopt! Alvast bedankt!! groetjes nathalie |
| 21/07/2007 @ 22:15 Vera | Hoi, Ik laat gewoon in elke schoenwinkel, als ik van plan ben op er daadwerkelijk schoenen te kopen vor mijn zoontje, zijn maat opnieuw meten en ik heb er nooit problemen mee gehad. |
| 22/07/2007 @ 08:01 MamaMir ![]() | Ik ga ook naar een schoenenwinkel en laat daar meten. Dat wordt dan de basis voor ev schoenen die ik erbij koop. Maar ik pas ze wel altijd even. gr Miriam |
| 22/07/2007 @ 11:00 Marleen | Je probeert toch gewoon een schoen en dan goed voelen. Iedere schoen is anders qua pasvorm en de ene keer heb je maat 19 nodig en de andere keer 20. En soms groeien die voeten heel erg snel |
| 22/07/2007 @ 13:55 nathalie | bedankt voor de reacties. bij ons in de winkels waar ik nikes koop voor ryan meten ze niet helaas. Met passen lijken de schoentjes goed te zitten, maar ik heb toch maar schoentjes besteld volgens zo een maattabel. Ik neem aan dat dit dan toch klopt. Ik ben wel nog benieuwd welke schooenmaten jullie kindjes hebben ik weet ierder kind is anders maar ik ben gewoon nieuwsgierig. groetjes Nathalie |
| 22/07/2007 @ 14:02 LisaMaria | Laten meten is echt de beste optie. De schoenen moeten ook goed ruin zitten omdat ze de ruimte nodig hebben om te groeien. Zo heeft mijn jongste (3 jaar) op dit moment maat 28 en haar oudere zus (7jaar) maat 33. Het verschilt echt per kind. En liever iets te groot dan te klein. |
| 23/07/2007 @ 08:26 Isa | Hoi, Ja de beste optie is toch even bij een andere winkel te gaan laten opmeten. Maar dit is al door vele gezegt. Onze dochter is overal een grote in geweest en had voor haar 2de al maatje 23. Nu is ze 2.5 en zit ze al in maatje 25 ![]() Succes! |
| 24/07/2007 @ 11:06 Ilste ![]() | kijk eens op http://www.naturino.be daar kan je ergens een voet met maten erop afdrukken. Voetje erop zetten en je ziet het meteen. Ik laat gewoon meten in de schoenwinkel. Zijn eerste schoenen waren maatje 21 en inmiddels verslijt hij een 23 en hij is 16 maand. Zo zie je maar, de ene heeft grote voeten, de andere kleine. |
| 24/07/2007 @ 14:03 Jana | Als de zooltjes los zitten van de schoenen die je wil kopen. Kan je deze uithalen en je kindje er laten opstaan. Zo doet de mevrouw bij Torfs het altijd. Die klein mannen kunnen hun tenen gemakkelijk 2 maten opkrullen. Mijn zoontje heeft heel de winter maat 20 gehad. Zijn zomerschoenen waren plots maat 22. Hij had nog nooit geklaagt maar zijn schoen moeten al een tijdje te klein geweest zijn. Ik voelde mij achteraf heel stom hoor. Nu let ik wel twee keer op. |
| 24/07/2007 @ 16:34 nathalie | ik hou me nu gewoon aan die maattabel en voel me idd ook stom dat ik hem dus ws op te kleine schoenen heb laten lopen! maar eigenlijk heeft hij gelukkig nog niet zo heel veel gelopen met zn schoenen aan. van dat kartonnetje vind ik ook wel een goed idee. bedankt voor de reacties!! groetjes nathalie |
[Reageer]

schoenmaten hoe werkt het nou??