< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » kan het vruchtje nog groeien

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
kan het vruchtje nog groeien
23/07/2007 @ 13:39
Marjolein

Online Status
TOen ik met 8 weken mijn eerste echo kreeg bleek dat het vruchtje te klein was en het hartje klopte niet, aangezien ik al op 15 Juni een test, moest het hartje wel te zine zijn. Na 6 dagen kreeg ik weer een echo (Nu 5 dagen geleden) en bleek dat het niet gegroeid was en geenm kloppend hartje.
De geneacoloog gaf me de keus... Of op de natuurlijke manier laten gaan of curretage. In eerste instantie koos ik voor de natuurlijke maniet, maar dat greep me al na 2 dagen naar de keel. Nu heb ik dus gebeld voor een afspraak voor een curretage. Ik heb nog steeds een opgeette buik, hele pijnlijke borsten, ik wil daar gwoon vanaf.
Nu krijg ik Woensdag een echo en gaan we kijekn wat het beste is en alles omdat ik over 1,5 week eigenlijk op vakantie zou gaan. Dus ik zei tegen die vrouw, ow is dat om te kijken of het vruchtje al loskomt, zegt ze nee om te kijken of hij niet een stoot voeding enzow heeft gehad? Ik snap hier iet veel van, watbedoeld ze hiermee? Anyone knows?

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 22:26
bloem

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
marjolein wat raar van je gyn zeg!! Ik heb ook met 8 weken een echo gehad en ons kindje was ook te klein en had geen hartactiviteit!! Ik heb uiteindelijk 10 dagen gewacht en ben toen gecurreteerd. Wel ben ik voor de cuuretage nog een keer gecontroleerd (of het er inderdaad bijna niet al vanzelf uit kwam) Dus ik weet niet waar jouw gyn het over heeft!!

liefs Bloem

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 11:23
G

Ik ben vorig jaar ook gecureteerd ivm een vruchtje dat niet wilde groeien. Ik kreeg voor de ingreep voor de zekerheid ook nog een echo. Ik moet zeggen dat die laatste echo mij ook wel de zekerheid gaf dat het kindje zich echt niet verder zou ontwikkelen. Ik denk dat die zekerheid me ook wel steun heeft gegeven bij de verwerking.
Lichamelijk heb ik persoonlijk nauwelijks last gehad van de curetage, wel bloedingen etc. maar geen pijn. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet per direkt van de zwangerschapshormonen (en dus sterkere emoties) verlost bent. Daar gingen bij mij echt wel een aantal weken overheen. Het gemis zal nog een poosje blijven, maar het krijgt wel een plekje in je leven.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Misschien helpt het je om te weten dat ik binnen het jaar weer zwanger was. Ondanks de extra onzekerheid die ik had na het mislukken van mijn eerste zwangerschap zit ik nu met een dikke buik thuis. Mijn verlof is net begonnen en ik kan nu ook echt genieten van het gezonde kindje in mijn buik.

Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je over een jaar ook een mooie ronde buik hebt!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]