< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Start IUI augustus 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Start IUI augustus 2007
02/11/2008 @ 22:14
Teigetje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee meiden, hoe gaat het met iedereen? Alle babies groeien goed?

Sem groeit ook prima maar helaas is hij gisteren wel weer opgenomen in het ziekenhuis. Hij spuugde met veel kracht zijn eten weer uit. En uit voorzorg hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis. Ik hoop dat hij snel weer thuis is.

Groetjes

Vermoedelijke bevalling op 10/09/2008.
Al 52 weken en 2 dagen zwanger (130.99% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 21:43
ster

Online Status
Teigetje, wat een naar bericht dat Sem weer is opgenomen in het zh. Hoop dat het nu weer een beetje beter met hem gaat en dat hij snel weer naar huis mag!

Titi, hoe is het met jou? Zoveel je hier was de laatste weken voor je bevalling...logisch hoor dat je nu lekker wilt genieten van jullie kleine meisje. Maar ben wel benieuwd hoe ze het doet enz. en hoe het met jou gaat. Al bekomen van de bevalling en geen last meer van je schaambeen?

Fanny, met Owen ook alles goed? En met jou?

Hier alles oke. Ons ventje is over een dikke week alweer 6 maanden. Het wordt al een echt kereltje en het baby'tje is er echt al bijna af. Gisteren heb ik zn eerste doorkomende tandje al ontdekt, wat gaat het snel he!! Verder doet hij het geweldig en is nog steeds een hele lieve, zoete baby

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 21:45
ster

Online Status
P.s. waar ik toch ook zo benieuwd naar ben. Hoe zou het met Eef zijn, die dit topic heeft geopend?? Ben benieuwd of zij ondertussen al zwanger is. Hopelijk voor haar wel

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 14:10
titi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Oei, oei, oei.. ik schaam me dood. Wat is het al veel te lang geleden.
Maar met een kleine spruit in huis is het nog even zoeken hoor.

Alhoewel... momenteel ging er veel tijd naar het bezoek, de babyborrel en tussendoor zijn we een midweek naar center parcs geweest.

De meeste familie is nu op bezoek geweest en ik denk dat dit stilletjes op zijn einde zal lopen.
De babyborrel was super goed. We hebben woensdag 22/10 de babyborrel gedaan omdat mijn ventje in het weekend met zijn restaurant zit. Dus wij dachten iedereen gaat vroeg naar huis want de dag nadien is het werken. Amaai, het was 6u 's morgens tegen dat de laatste vertrokken. Ik was kapot na die dag.
Maandag 27/10 zijn we vertrokken richting Center Parcs in Lommel. Even lekker rustig. Genieten van elkaar en geen kuiswerk, bezoek,...
Het was zalig. Ik zou het onmiddellijk terug doen.

Met Lins gaat het goed. Het is een flinke meid die al ferm gegroeid is en weet hoe ze moet verdikken. Ze meet nu een 54cm en weegt 4.280gr.
Dus daarvan mogen we niet klagen.
Met de voeding loopt het nog steeds wat moeilijk. Ik geef enkel nog borstvoeding tijdens de dag (3-4x) en daarbij krijgt ze nog steeds kunstvoeding. De andere momenten zijn is het ook kunstvoeding maar al 120cc. Dus een ferm hap erbij.

Verder mogen wij niet klagen. Het is een rustige meid die al veel veranderd is. Ze begint al te lachen, met haar mobieltje te spelen en volgt al zeer goed. We mogen fier op haar zijn.

Zo ik ga jullie laten want er laat er zich daar eentje horen.

Vele grtjs

Titi & Lins

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 12:36
fanny

Online Status Bekijk profiel
Duidelijk allemaal druk met onze kids waardoor er veel minder tijd voor forums overblijft.
Ik heb ook moeite momenten te vinden om eens een stukje te schrijven.

Teigetje gaat al beter met Sem, is hij al weer thuis?

Ster het is inderdaad niet te geloven hé, we zijn al weer ruim een jaar verder sinds de start van ons topic en we durfden niet te hopen dat het voor ons ooit zou lukken en nu heb je een prachtige zoon die al geen baby meer is.

Titi wat heeft Lins een schitterende haardos. Fijn dat het nu goed gaat met de voedingen.
Ik heb mijn zwangerschapsverlof heel anders in gedeeld dan normaal. Ik ben na 4 weken al weer 1 dag in de week gaan werken, nu werk ik 2 dagen in de week en in december 3 dagen in de week. Vanaf januari ga ik dan weer 4 dagen werken. Ik werk op een heel klein bedrijf waar we dat gewoon onderling af kunnen spreken. 4 maanden stoppen was voor mij onmogelijk omdat er niemand is die mijn werk doet in mijn afwezigheid en dan loopt alles in de soep als je de financiele adminstratie doet inclusief betalingen.
Vanaf januari past onze buurvrouw op en neemt zijn papa part-time ouderschapsverlof en werkt hij in de avonduren zodat Owen grotendeels thuis kan zijn.

Hier alles prima, Owen zit op zwemles en vind dat wel leuk, hoewel hij meer met de omgeving bezig is dan met het water of de spelletjes. Verder is het een heerlijk vrolijk ventje. Is helemaal niet bezig met draaien, maar vind op zijn rug liggen steeds minder prettig, eigenlijk wil hij het liefst staan. Trekt zich graag op aan je handen en staat dan te kletsen en te lachen dat het een lieve lust is.
Doorslapen doet hij nog niet, of eigenlijk wel, maar niet 's nachts. Na 18.00 slaapt hij 6 tot 7 uur door dus hebben we een fles om 1 of 2 uur en daarna weer om 4 of 5 uur, dus toch gebroken nachten. Wakker maken helpt niet want als we hem om 22.00 uur wakker maken komt hij toch weer om 01.00 uur. Hopelijk gaat dat snel veranderen want de vermoeidheid wordt nu toch wel ernstig voor iemand als ik die het best functioneert op nachten van 9 of 10 uur.
Hij groeit erg goed, past nu bijna niet meer in de familiewieg, daar zullen we heel binnenkort afscheid van moeten nemen.
Wat gaat het hard.......

[Laatst gewijzigd door fanny - 14/11/2008 @ 12:36] - Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 12:02
fanny

Hallo meiden, hoe gaat het met iedereen?

Druk met de kids? Weet daar alles van, je komt gewoon nergens meer toe.

Hier alles goed. Geen bijzonderheden.

De wieg is naar zolder.
De 1e fruithappen met voorzichtigheid naar binnen gewerkt. Hij vindt het nog vreemd maar het mondje gaat wel open als de lepel eraan komt.

[Laatst gewijzigd door fanny - 03/12/2008 @ 12:03] - Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 19:56
ster

Online Status
Fanny, idd erg druk zo met een kleintje, de weken vliegen voorbij hier! Maar de fruithapjes gaan dus redelijk. Hier in het begin ook elke keer een paar hapjes en dan was meneer het alweer beu, ondertussen eet hij een heel potje leeg. Dus oefening baart echt kunst De groentehapjes daarentegen gaan wat moeizamer, hopelijk wordt dat binnenkort ook wat beter...we zullen zien.

Teigetje, hoe is het met Sem. Hoe lang is hij nog in het ziekenhuis verbleven? Hoop dat alles goed met hem en met jou gaat!

Titi, met jouw kleine meid ook alles in orde. Wat gaat de tijd toch hard he?! Weet nog dat jij als laatste op het punt stond te bevallen en moet je nu zien

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 19:59
ster

Online Status
Ik lees onder Titi banner dat jullie na 6 mnd alweer voor een 2e wondertje willen gaan, dat is wel lekker snel.
En Fanny en Teigetje, willen jullie nog een volgende wondertje via de mmm? Of toch weer eerst natuurlijk proberen? Wij willen ergens volgend voorjaar ook wel weer graag starten.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:26
fanny

Nee hier geen broertjes of zusjes.

Mijn ventje heeft zich laten steriliseren toen Owen nog in mijn buik zat. We zijn allebei al wat ouder en willen geen risico's meer nemen.
We zijn tevreden zo. We hebben een beeldschone zoon met alles erop en eraan. Ons huis is eigenlijk niet geschikt voor meer kinderen en we hebben ook al 5 honden, van middelgroot formaat.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]