< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » hoe lang zw. verschijnselen na miskraam?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
hoe lang zw. verschijnselen na miskraam?
23/07/2007 @ 16:37
Knuffel P'ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad. Maar tot op vandaag heb ik nog steeds een zwanger gevoel in mijn buik en doen mijn borsten raar.

Ik vroeg me af hoe lang je zwangerschapsverschijnselen blijft voelen na een miskraam.

Bedankt en sterkte voor jullie die ook een miskraam hebben gehad!

Groetjes!

P'ke

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 17:31
Bibi-tje

Hey P'ke

Eerst en vooral veel sterkte, is een vervelende periode waar je door moet.
De zwangerschapsverschijnselen blijven aanwezig zolang er nog HCG in je bloed aanwezig is.
Von het ook heel vervelend, wetend da ge nie meer zwanger zijt en toch voelt uw lichaam zich nog zwanger.
Bij mij is dat 2weken na de curettage beginnen beteren, maar denk dat da bij iedereen anders is. Het valt ook te zien hoever ge waart, hoe verder hoe mee HCG er al in je bloed was.
Hoop voor jou dat dat gevoel snel over gaat.

Veel sterkte nog.
Groetjes Bibi-tje

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 21:08
Knuffel P'ke

Hoi Bibi-tje!

Ik ben zo vrij geweest je profiel even te lezen en ik leef echt met je mee hoor! Ze maken het jullie precies niet gemakkelijk... En he, zo ver wonen wij niet van elkaar: wij wonen in Stekene.

Ik was nog niet zo ver in de zwangerschap hoor. Vermits ik al twee zwangerschappen achter de rug heb, voel ik mijn lichaam redelijk goed aan. Dus als er bezoek is dan voel ik dat redelijk snel. Ik moet dus hoop en al 3 weken of zoiets geweest zijn.

Mijn hcg was vorige week 2. Zou het dan nog kunnen dat dat er nog voor zorgt dat je nog iets voelt? Voorlopig is alles weg via de natuurlijke wijze en heb ik geen curretage nodig gehad.

Hopelijk lukt het jullie heel gauw , want het is echt een wonder waar je elke seconde van geniet!

Heel veel succes en bedankt voor je antwoord!

Groetjes!

P'ke

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 22:15
Bibi-tje

P'ke

Een profiel is er om gelezen te worden é
We hebben inderdaad een lastige periode achter de rug maar we zijn er door geraakt, met veel vallen en opstaan.
Nu wachten we gewoon af tot we nog es zwanger zijn en hopen dat dan alles goed gaat.

Stekene is inderdaad nie zo ver é, ben oorspronkelijk van Moerbeke das nog dichter zelfs

Je was inderdaad nog niet zo ver, toen mijn hcg gezakt was naar 7 had ik totaal geen zwangerschapsverschijnselen meer.
Maar tis gelijk da ze zeggen, bij een 2de, 3de... zwangerschap voel je dat naar 't schijnt vroeger da ge zwanger zijt.
Denk dan niet dat het door uw hcg is da ge uw lichaam nog zwanger aan voelt. Raar, wacht gewoon nog eventjes af het is tenslotte nog maar 2weken geleden é.

'k Hoop allesinds da alles snel terug in orde is!!
En als er nog iets s stuur dan gerust een pb é.

Baai baai van een verre gebuur
Bibi-tje

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 11:37
Evy

Bij mij is het nu 1 maand geleden.

Na 2 weken begon het zwanger gevoel weg te trekken bij mij. Sinds vorige week, voel ik me weer als daarvoren. Nu begin ik pas echt het zwanger zijn te missen... Daarvoor was ik te hard bezig om alles te verwerken...

Hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn...

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 09:16
Knuffel P'ke

Hoi Evy!

Amai, ik zit hier bijna te huilen na het lezen van je profiel... Zo erg wat jullie hebben moeten mee maken...

Ik wens jullie bij deze alvast heel veel sterkte in jullie verwerkingsproces! Hopelijk mogen jullie weer heel snel een wonder verwelkomen! Ik alvast heel hard!

Ondertussen zijn we hier bijna 3 weken verder. Mijn borsten blijven geregeld raar doen. Mijn buik blijft zwanger aanvoelen. Sinds eergisteren voel ik me af en toe ook niet echt optimaal. Gisteren een minuutje een heel klein beetje rozig slijm verloren (sorry voor de beschrijving). Deze morgen een minuutje een beetje bruin verloren. Nu weer niets.

Ik ben helemaal in de war en weet niet wat mijn lichaam met me wil aanvangen... Soit, we zien wel wat er volgt.

Nogmaals heel veel sterkte!

Groetjes!

P'ke

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 19:08
Evy

Hey P'ke,

Het was een hele zware klap voor ons, maar we komen er langzaam aan bovenop...

Ik hoop voor je dat aldie verschijnselen snel verdwijnen, hoewel... ik heb nu toch wat heimwee naar het zwanger zijn, zelfs mijn misselijkheid...

Vandaag heb ik mijn gekregen... toch wel wat confronterend weer..
Groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 11:48
Knuffel P'ke

Hoi allemaal!

Hier is alles precies terug in zijn plooi aan het vallen.

Ongeveer 3 weken na mijn miskraam zijn de zwangerschapssymptomen verdwenen en sinds gisteren heb ik terug mijn .

Nooit gedacht zo blij te zijn met de komst van mijn .

Op naar een volgende en meer succesvolle ronde

Groetjes!

P'ke

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 18:19
Sitara

Online Status
Beste Knuffel P'ke,

'k Denk dat het zwangerschapsgevoel na een miskraam bij iedereen verschillend is.

Zelf heb ik al 2 keer een miskraam meegemaakt (spontane abortus in de 12de week) : eentje vorig jaar en eentje in 2005.

In 2005 kreeg ik al direct maandelijks weer m'n duiveltjes en had ik geen zwangerschapsgevoel meer.

In 2006 zijn m'n duiveltjes na m'n miskraam een 2-tal maanden weggeweest. Sedert die periode krijg ik wel maandelijks zere borsten (2-tal dagen voordat duiveltjes doorkomen) net zoals je die hebt wanneer je zwanger bent. Dit was natuurlijk vrij verwarrend, want elke maand opnieuw dacht ik zwanger te zijn ...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]