< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » yes eindelijk zwanger:D

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
yes eindelijk zwanger:D
24/07/2007 @ 15:12

Online Status Bekijk profiel
jaja het is dan eindelijk zover zwanger:D

test is te zien op me prof

heb nergens last van alleen me broek zit al wat strakker hihi en ben moe dat wil je niet weten hihi

groetjes mama elly

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 20:27
essie

Online Status Stuur bericht
Hoi Elly, super voor je (jullie)
gefeliciteerd met je zwangerschap.
geniet er maar lekker van.

gr. Esther

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 22:29
kimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
yes yes yes...gefeliciteerd meid

geniet er lekker van

liefs kim

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 10:15
bo

deze morgen ook een test gedaan en ... ZWANGER!!!!

Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 12:33
kelly

proficiat bo en elly, maak er een leuke zwangerschap van. Voor je het weet hou je je kleintje in je armen. Het gaat allemaal zo snel vanaf de moment dat je weet dat je zwanger bent. De tijd vliegt!

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 21:11

zijn er hier nog meer ook zwanger van de 3e

ben nu 5 weken maar me broek die zit al heel strak

is da normaal?

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 17:35
Valérie

Hey,

Mama Elly,

ik ben nu zwanger van het 5de, maar het 3de om hopelijk voor te zorgen.
Ik denk dat mijn broeken ook heel gauw strak zullen zitten. Heb nu al het gevoel dat mijn buik wat opgezet is.
Het zal moeilijk zijn om het verborgen te houden, maar we willen nog wat wachten om het te zeggen, het is dan ook nog zo pril.

Valérie

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 17:46

Hoi valerie

Mjn buik is ook beetje opgezet vind het egt leuk dat je het nu al zo snel gaat zien.
Foto van me buikje staat op me profiel.
Alleen wil het zelf ook nog voor me ouders verborgen houden maar ben bang dat dat niet lang gaat lukken hihiih

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 15:18
Valérie

Hey,

Mama Elly, ik vind dat het bij mij nu meer vet is dan echt al van zwanger te zijn . Dat is nog over van de vorige zwangerschappen .
Maar denk dus ook wel dat het vlug een zwangere buik zal worden.
M'n ventje heeft al gezegd dat ik moet oppassen met wat ik draag, zodat het niet te vlug zal opvallen.
Nu ja, als ze het zien en het vermoeden, dan is het maar zo.

Heb nu wel schrik dat bij het minste dat ik iets voel in mijn buik, het mis gaat.

Valérie

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 15:38

Hallo Vallerie

Ik had vannochtend en vanmiddag heel veel pijn in me lies en pijnlijke druk op me anus kan egt merken dat het bandenpijn is maar toch blijf je op je hoede.

Schrok er wel eventjuhs van, heb vandaag nieuwe kleding gekocht omdat me broek nu egt te strak gaat zitten.

Me vriend von dak al wel een lief klein buikje begon te krijgen en daar komt ook al die pijn vandaan denk ik bij me dochtertje had ik helemaal geen last van bandenpijn alleen op het laatste.

Maar bij me zoontje al wat meer en nu verga ik al van de pijn elke zwangerschap word wel zwaarder lijkt wel.

maar de bevalling daar en tegen ging bij me 2e veel vluggen lol dus alles heb zijn voor en nadelen hihi

groetjes mama elly

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 17:20
Valérie

Hey,

ik heb al elke keer veel last gehad van bandenpijn. Dat belooft dus weer voor deze keer.
Hopelijk krijg ik er niet te vlug weer last van, want ik kan dan echt bijna niet meer wandelen. Zelfs een klein eindje wordt dan te pijnlijk. Maar dat duurde gelukkig niet de hele zwangerschap, ik had het het ergste in het midden, zo rond de 6 maanden denk ik.
Tot nu toe gelukkig nog niks te merken, maar ja, het is nog pril ook natuurlijk. Heb wel al eens een steek gehad toen ik hoeste (of niesde) en dat had ik de vorige keren ook.

Valérie

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 15:15
Valérie

Mama Elly,

alles ok?

Valérie

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 20:21

heej valerie

jah alles prima hier alleen kreeg steeds meer last van me hormonen iriteer me mateloos soms kan me vriend gewoon egt niks goeds doen heb ook veel last van me borsten en dr komt al beetje melk uit heb vandaag nog een test gedaan zet hem er zo op

een hele dikke blauwe streep hihi

hoe gaat het daarzo?

groetjes mama elly

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 10:22

ja zeg wel eindelijk zwanger en dat na 2 jaar volop trainen hihhi, we zijn zo gelukkig dat het ons eindelijk gelukt en dit dan nog wel op natuurlijke manier waar we de hoop al bijna voor opgegeven hadden, maar ja hoor het is toch gelukt. We zijn nu 2 maanden getrouwd en misschien wachtte ons kleintje daar welop, hihihi

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 10:26

heej gefeliciteerd met jullie trouwen en met je zwangerschap.

na 2 jaar mag je dan ook wel heel erg trots zijn:)

hoe gaat het met de kwaaltjes? bij mij word het met de week erger eergisteren voor het eerst over moeten geven en ben zo vreselijk moe maar je doet het ergens voor he:)

groetjes mama elly

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 10:35

dank je voor de felicitaties, jij trouwens ook proficiat met je zwangerschap.
Toen ik het nog maar pas wist had ik wat licht bruin bloedverlies en dat heeft 5 dagen geduurd, voor de zekerheid op de derde dag naar de gyneacoloog geweest en een inwendige echo genomen en daar zagen we enkel het vruchtzakje maar ja ik was ook nog maar juist 5 weken zwanger. Mijn homonen in mijn bloed waren goed gestegen van 300 naar 800, dus het was waarschijnlijk innestelbloed. Anders heb ik wat zware borsten en soms doen ze pijn, soms wat buikpijn zoals gisteravond, veel vaker moe en sinds gisteren wat mottig. Zaterdag moet ik terug voor een echo, hopelijk zien we dan meer, ik denk dat ik dan pas echt op mijn gemak zal zijn. groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]