[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/07/2007 @ 10:17 Marleen | Wij hebben op het kdv een cursus omgaan met kinderen gedaan geinspireert op Gordon. Mijn man heeft hiervan heel veel geleerd. In de bibliotheek schijnt er ook een boek van te zijn |
| 26/07/2007 @ 13:53 Sandyke | Hier exact hetzelfde scenario. Mijn man wil een strenge opvoeding voor de kinderen, met als gevolg roepen, eens in de hoek vliegen, ... Ik pak het ook veel zachter aan, geef regelmatig knuffels, moedig hem aan als hij flink aan het spelen is,... Als hij iets mispeuterd, krijgt hij eerst een verwittiging luistert hij nog niet vliegt hij 2 minuten in de gang (is nu 20 maand), en het helpt ook wel. Ben nu 14 dagen thuis met de kindjes en ik kan echt alles van onze Milo gedaan krijgen. Ben deze morgen met alletwee gaan winkelen, Milo liep gewoon flink naast mij in de winkel, zonder mijn hand vast te houden, ging nergens aan, volgde mooi waar ik ging, echt een droom. Was er zo trots op, heb hem dan ook uitvoerig bejubbeld. Als hij bij mijn man niet luistert is het direcht kort en krachtig, wil mijn man een kus, is het idd ook "geef mij een kus", ... We zullen ons mannen eens samenzetten en ze een paar afleveringen van de supernanny laten zien, wat denk je? |
[Reageer]

zo vader... zo zoon...

)