< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » 2 weken na curretage pos ovulatietest?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
2 weken na curretage pos ovulatietest?
26/07/2007 @ 21:32

Hallo,

Net 15 dagen geleden curretage gehad van missed abortion, daarnet ovulatietest gedaan en hij was positief. Kan dat? Iemand ervaring?
Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 21:40
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi, het zou natuurlijk kunnen dat je nu al een ovulatie hebt. Maar na een zwangerschap kunnen ovulatietesten ook vals positief zijn (onder invloed van nog aanwezig zwangerschapshormoon). Na mijn curretage vorig jaar had ik ook een paar valse positieve ovulatietesten. Uiteindelijk heb ik pas een week of 6 na mijn curettage echt een eisprong gehad.

Overigens heb ik een week of 2 of 3 na mijn curettage nog een zwangerschapstest gedaan, om te kijken of er nog zwangerschapshormonen aanwezig waren en die was inderdaad nog licht positief.

Veel succes en sterkte nog bij het verwerken van je verlies.

Groetjes, Suus

[Laatst gewijzigd door Suus - 26/07/2007 @ 21:40] - Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 12:07
babybelle

Online Status Stuur bericht
Vanmorgen weer getest en weer positief? Ik heb al het hele net afgesurfd maar vind niemand die daar ervaring mee heeft.
Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 14:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, ovulatietesten reageren soms op hcg, heb het deze zwangrschap zelf uitgetest. Het lijkt me sterk dat j HCG nu al op 0 zou staan, hoe ver was je?
Pas op het zou altijd kunnen, maar ik zou der niet vanuitgaan dat je nu een eisprong hbt gehad.
Sterkte en groetjes
Anke

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 16:17
Fietje

Online Status Bekijk profiel
Hoi babybelle,

Ik had mijn curretage op 12 maart 2007. Op 23 maart 2007, dus op dag 12 na mijn curretage had ik ook een positieve ovulatietest. Effectief 2 weken na deze positieve ovulatietest kwamen mijn er terug door! Het kan dus goed zijn dat jouw eisprong, net zoals bij mij toen, nu al zal gebeuren. Ik heb toen geďnformeerd bij de gynaeco en die zei dat het heel goed kan. Afhankelijk van hoe hoog je HCG nog was voor je miskraam zal je snel je duiveltjes krijgen. Na een miskraam halveert je HCG per dag...dus het kan erg snel gaan.

Veel sterkte meisje!

Liefs
Sophie

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 17:57
babybelle

bedankt voor je reactie sophie,
ik zie aan je banner dat alles nog ok is! super! duimen hoor! ik voel mijn eisprong altijd heel goed, dus ik ben na vandaag vrij wel zeker dat ik aan het ovuleren was/ben!
Afwachten.....ik hou iedereen op de hoogte!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]