[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2007 @ 15:02 Kimmie ![]() | Hey, Uw zus wil altijd wel komen helpen in de kraamdagen dan kan uw dochtertje misschien ineens spelen met haar nichtje HAHA kus kus |
| 22/08/2007 @ 10:19 | Hallo Natas, Ik ben op 30 juni thuis in het aqua-baby bad van de Waterooievaar bevallen. Dat is een heel groot bad waarin je alle ruimte hebt. Het was echt super. Zo'n verschil die pijn op het droge of in dat heerlijke warme water! Ik kon de weeenstorm die ik had toen ik erin ging ineens weer aan en daarvoor zat ik er echt doorheen. Wat ik je ook nog even wilde melden is dat ik vooral het persen in het water erg prettig vond. M'n benen dreven automatisch in de juiste houding en m'n partner (die naast me zat) hoefde alleen m'n rug boven water houden. Niks geen krampachtig gedoe met kin op de borst en benen naar je toe dus. Onze zoo in 5 minuten onder water gebleven. Hij keek onder water meteen heel helder rond en ontspande heel z'n lijf. Daarna is hij nog 20 minuten op m'n borst gebleven met alleen z'n hoofd boven. In die tijd beghon hij heel langzaan steeds iets dieper adem te halen, zonder huilen. Pas daarna is de navelstreng doorgeknipt. Een tip: laat de placenta buiten het bad geboren worden. Na de bavalling is het water vaak nog mooi schoon, maar daarna niet meer en dat is een hoop opruimwerk. |
[Reageer]

thuis bevallen