[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2007 @ 08:49 Lien | Hallo Soms lees ik dat de meeste miskramen voor 8 weken voorkomen, dan lees ik weer tussen de 9de en 11de week.... Wanneer zouden nu de meeste miskramen voorkomen? Ik heb in april een miskraam gehad op 5 weken. Nu ben ik terug 8 weken zwanger. Zou ik nu al wat minder kans hebben op een miskraam (ik ben maandag nog bij mijn gynaecoloog geweest en alls was op schema, het vruchtje was 14,9 mm met een mooi kloppend hartje)? Groetjes Lien |
| 02/08/2007 @ 17:42 Sas | hoi, is het niet zo dat als het vruchtje al eerder gestorven is in je buik zonder dat je het weet,je dan spreek van een missed abortions? want tusssen een miskraam en missed abortion zit dan toch echt wel verschil?! gr,sas... |
| 03/08/2007 @ 08:07 chan | Hoi Sas, ik heb zelf 4 miskramen gehad varierend van 5.5 tot 8 weken en een kindje verloren na 28 weken, dus het blijft hoe dan ook een wonder... geniet ervan (goed proberen hoor!) en zolang de gyn tevreden is probeer dan niet het ergste te denken. Mijn ervaring is dat als het misgaat je ergens in je achterhoofd zo'n raar stemmetje hebt dat de vreugde bederfd, op een of andere manier voelt je lichaam het aan.. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en een lekker van kan en durft te genieten!!! x ![]() |
[Reageer]

Meeste miskraam tussen week???

.