< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Opnieuw zwanger na partiele mola Hcg?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Opnieuw zwanger na partiele mola Hcg?
02/08/2007 @ 21:01

Ik heb voor deze zwangerschap een partiele mola zwangerschap gehad en ik ben nu opnieuw zwanger. De eerste dag van mijn laatste was 29 juni 2007, ik ben nu ongeveer 4 weken en 6 dagen zwanger op 24 juni was mijn hcg waarde 38 en gisteren 1 augustus was mijn hcg waarde 1873 is dit niet te hoog?
Willen jullie a.u.b enkele hcg waarde zeggen die jullie hadden?

groetjes
Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 22:26
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik had in mijn 4de week 314.
En een week later had ik 4475, dus ik denk niet dat die van jou te hoog is, en dat dit bij iedereen wel verschillend is..
Hopelijk heb je hier iets aan!

Succes
Katrien

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 09:50
Miertje

Hoi,

hieronder de link naar een schematisch overzicht van de hcg waarden tijdens de zwangerschap.

http://9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php

Zoals je kan zien staat jouw wwarden prima voor het aantal dagen dat je zwnager bent. Geniet van je zwangerschap!

groet Miertje

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 13:17

Bedankt voor de informatie,
ik ben nu wel een beetje gerust gesteld.
Ik denk dat ik deze zwangerschap nog veel ongerust ga zijn gewoon door het gene ik vorige keer heb meegemaakt.

Bedankt voor de steun
groetjes
Link naar deze reactie
05/08/2007 @ 14:03
Mayake

Hoi,

Ik had op 4weken en 3dagen een HCG van 1573. Op 6 weken zat ik al boven de 20.000. Zoals je op mijn banner kan zien, ben ik bevallen van een dochter.
Niet teveel zorgen maken!!

Groetjes
Maya

[Laatst gewijzigd door Mayake - 05/08/2007 @ 14:05] - Link naar deze reactie
05/08/2007 @ 22:00

Online Status
Bedankt voor de steun.
groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 15:20

Online Status
Even testen of mijn banner werkt

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 21:02
ikke

Online Status
hoi,
alvast proficiat met je zwangerschap.Heb een vraagje voor je.Ik heb momenteel ook een mola zwangerschap en moet een jaar wachten om terug zwanger te worden.Hoelang heb jij moeten wachten.Want ik vind een jaar toch ontzettend lang. Vele groeten

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 12:31

Online Status
Hoi,
Ik vind dit heel erg voor jou ik weet perfect wat je doorstaat. Toen mijn babyke dood was op 18 weken wisten ze eerst niet wat er aan de hand was. En mijn nieuws werd steeds slechter en slechter. Tegen mij werd eerst ook gezegd dat ik 6 maand tot een jaar moest wachten om opnieuw zwanger te worden.
Mijn hcg waarden zijn binnen de acht weken naar nul gezakt; dit is zeer snel. Met als gevolg dat ik sneller terug mocht zwanger worden. Als je hcg waarden binnen de twaalf weken naar nul zakken mag je normaal gesproken binnen een half jaar opnieuw proberen.Zo hebben ze het tegen mij uitgelegd. Ik ben op 15/03/2007 bevallen van lilly* en begin augustus mocht ik normaal gezien opnieuw proberen. Dat was al heel snel eigenlijk. Maar ik ben nu al terug zwanger; ongeplant.
Ik kan je nog niet zeggen of dit goed gaat aflopen want ik ben nog maar net zwanger.
Maar volgende week maandag moet ik opnieuw een echo laten nemen om te zien of er een hartje klopt. Mijn vorige echo was normaal maar daar kon je natuurlijk nog niet veel opzien.
Maar de kans dat ik opnieuw een mola zou hebben is volgens mijn arts zeer klein.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, veel sterkte in deze moeilijke periode en als ik je met nog iets kan helpen moet je het maar laten weten.
Het is niet gemakkelijk om nog iemand te vinden die
hetzelfde heeft meegemaakt. Wij zijn nu eenmaal zeldzaam.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]