< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Onzekerheid en kwaaltjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Onzekerheid en kwaaltjes
03/08/2007 @ 10:06
akiki

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
Na een miskraam eind januari ben ik nu terug een negental weken zwanger. Tot nu toe was ik heel erg misselijk, echt 24 u op 24 u. Ik probeerde alle middeltjes uit, om die misselijkheid binnen de perken te houden. Maar sinds gisterenavond ben ik plots helemaal niet meer misselijk, en ook de spanning in mijn borsten is enorm verminderd.
Sinds de positieve test ben ik nog geen moment gerust geweest. Ik ben doodsbang dat het terug verkeerd zal lopen. Een tweede miskraam is immers geen uitzondering? De nachtmerries blijven dan ook niet uit, en ook overdag zit ik eigenlijk in een ontkenningsfase, ik negeer het feit dat ik zwanger ben... Ik ban de positieve, hoopvolle gedachten eigenlijk gewoon uit mijn hoofd, omdat ik bang ben om van hoog naar laag te vallen...
Kan het zijn dat kwaaltjes al op negen weken verminderen of verdwijnen? Of kan dit pas na de volle drie maanden? Of is dit dus de voorbode van de gevreesde tweede miskraam...? Ik heb voor de rest wel niets van 'rampverschijnselen' zoals buikkrampen of rugpijn of zo.
Wie kan me helpen?
Groetjes
Akiki

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 10:20
nathalie

Online Status
Hallo,
ik heb twee schattige dochters. Mijn zwangerschappen erliepen gelukkig vlekkeloos. Ik was ook maar een paar weken heel misselijk en daarna was het ook plots in orde. Toen begon pas het echte genieten.
Hopelijk is het bij jou net zoals het was bij mij. Dan komt alles wel in orde.

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 17:49
Filippijntje

Online Status Bekijk profiel
Misschien kan je je iets nauwer laten opvolgen? Ik heb in juni een miskraam achter de rug en we werden gelukkig onmiddellijk terug zwanger (ervoor waren we al 25 maanden bezig). Ik moet je dus niet vertellen dat wij ook ontzettend onzeker zijn. Toch probeer ik positief te denken en elke keer dat ik mij onzeker voel laat ik lekker een echo nemen. Toegegeven, ik woon in de Filippijnen en als je betaalt krijg je alles wat je vraagt. Dat is in Belgie misschien niet zo evident?
Veel succes en try to be positive, ik geloof erin dat positieve vibes de kans verhoogt dat alles goed gaat

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]