[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2007 @ 18:37 Anne | Na 2,5 jaar eindelijk zwanger te zijn geworden, heb ik vandaag na 5 weken een miskraam. Gisteravond een beetje bloed, sinds de vroege ochtend loopt het in stralen. Hoe lang kan ik dat bloedverlies nog verwachten en wanneer kan ik weer normale cyclus verwachten? bij de huisarts geweest, maar die was alles behalve behulpzaam.... |
| 08/08/2007 @ 19:22 | Hallo Anne, Ik heb vandaag een miskraam gehad. Tenminste dat denken we. Mijn verloskundige dus was heel vriendelijk en ik kan elk moment van de dag bellen. Jammer dat jou arts niet zo begrip vol was. Het is toch een kindje hoe klein het ook is. Ik ben nu over de ergste schrik heen. Weet nu waar ik aan toe ben. maandag heen voor een inwendige echo. kijken hoe het er voor staat. Even goed dus nog spannend, je blijft toch hoop houden. Jij ook sterkte. Lees je berichtjes nog maar een keer door, heb ik net ook veel aan gehad. Ramona |
| 08/08/2007 @ 20:02 | Hoi, Ik vind het heel spijtig voor jou dat je een mk hebt gehad .Bij mij zijn vorige keer direct mijn regels doorgekomen en mijn cyclus was meteen terug normaal. Ik hoop voor jou hetzelfde. Veel sterkte in deze moeilijke periode. groetjes |
| 09/08/2007 @ 13:30 Therese | Beste Anne, Allereerst heel veel sterkte gewenst in deze periode. Neem de tijd om erover te praten en te huilen dat is alleen maar goed. Zelf heb ik inmiddels twee miskramen achter de rug, de eerste in maart 2007 en de tweede in juli. Mijn cyclus is normaal 26 dagen en het kwam ook allemaal weer op gang na deze tijd. In principe kan het geen kwaad om meteen weer te proberen om zwanger te worden, indien je hier aan toe bent.. Ik wens je het allerbeste toe en hoop voor jou en voor iedereen op dit forum die hetzelfde heeft meegemaakt dat een volgende zwangerschap wel goed gaat!! |
[Reageer]

Ervaringen verloop miskraam?

.