[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2007 @ 17:11 | Wat zijn nou precies de tekenen van schijnzwangerschap, heb namelijk 2 hele rare gevallen in mijn omgeving nl: 1 vrouw beweert zwanger te zijn, dikke buik, grotere borsten, maar nog nooit een test gedaan, ze is nu toch al zeker 11(?) maanden zwanger,als je schijnzwanger bent geeft je test dan positief of negatief aan want het 2e geval: mijn vriendin heeft 4 testen gedaan, alle 4 POSITIEF, doet zelfs mee met moeders voor moeders, maar zij was klinisch gezien onvruchtbaar,kans van 1 op een miljoen, kan het nou toch zijn dat zij schijnzwanger is daar is ze namelijk heel erg bang voor. Met vriendelijk groet Karen ![]() |
| 05/08/2007 @ 18:03 Sas | hoi karen... ik heb hier niet zo heel veel verstand van maar ik wou toch even reageren op die 11maanden zwangerschap wow...dat is toch best lang?hiha nou dat klopt dus toch al niet??en wat schijnzwanger betreft vlgs mij geeft de test dan zeker wel positief aan..want schijnzwanger betekend,dacht ik,dat er wel een vruchtzakje is maar geen vruchtje ,dus je lichaam produceert wel hormonen dus daardoor krijgt ook een positieve test.. gr.. |
| 05/08/2007 @ 23:53 Es | Schijnzwanger bij mensen bestaat niet... De persoon die dat zegt heeft denk ik een ander probleem of een hele grote wens om zwanger te raken en dus de realiteit een beetje kwijt, want 11 maanden is onmogelijk.... Honden (en misschien ook wel andere dieren) kunnen wel schijnzwanger zijn, maar mensen niet. Wat er geopperd wordt over dat schijnzwanger is dat er wel een vruchtzakje is maar geen vruchtje klopt ook niet, je bent dan namelijk wel degelijk zwanger, alleen van een zogenaamd "windei". Er is wel een bevruchting geweest maar het vruchtje heeft zich vanaf het begin niet ontwikkelt of amper. Alleen pikt je lichaam dit niet op en maakt wel dus HCG aan en kan dit een tijd in stand houden, maar nooit langer dan 16 weken, dan veranderd je hele hormoonhuishouding tijdens een zwangerschap en pikt je lichaam het echt wel op. |
[Reageer]

schijnzwanger, test positief of negatief

wow...dat is toch best lang?hiha nou dat klopt dus toch al niet??