[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 08:12 Lien | Hallo Ik ben op 7w en 6dagen geweest. Toen was mijn beebje 14.9mm, op 8w en 3dagen was het gegroeid naar 20.1mm. Volgens mijn gynaecoloog prima. Dus je zit heel goed op schema. Groetjes Lien |
| 06/08/2007 @ 08:47 sofie | Hallo , Mijn beebje was bij de echo van 10 weken 2.9 cm. Er zijn zoveel verschillende boeken die allemaal verschillende uitspraken doen over de lengte . Het boek dat ik het meest juist vind is "de zwangerschapsbijbel". Zowel op deze site als in het boekje van kind en gezin is de lengte fel overdreven. Ik had net een echo op 17 weken en mijn kindje is 11.9 cm en dit klopt dan weer met de zwangerschapsbijbel en wat mijn gyn. een correcte lengte vindt. In het boek van kind en gezin staat dan weer meer dan 16 cm en op deze site tot 20 cm!!! In de zwangerschapsbijbel vind je week tot week de evolutie terug en is geschreven door gynaecologen en vroedvrouwen. Geen zorgen , ik denk dat je kindje echt wel correct is qua lengte hoor. Groetjes, Sofie |
| 06/08/2007 @ 08:58 c-ke ![]() | Bij ons op 7 weken en 4 dagen 12mm. Zou normaal zijn. |
| 08/08/2007 @ 13:53 Es | Met 8 weken 1 dag 1,5 cm (denk dat je dit ook bedoeld ipv 15 mm) met 11 weken 4.05 cm Dit alles was prima volgens de gyne! |
| 09/08/2007 @ 15:48 Ellen'tje ![]() | Ons kindje was op 8 weken 20 mm en bij de tweede echo op 13 weken wat het 65 mm groot |
[Reageer]

Hoe groot was jullie beejb bij 8 weken?