[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 14:49 rianne | Hallo Ik ben deze morgen op controle moeten gaan bij mijn gynaecoloog. Uit de echo bleek ik dat ik 8 weken en 6 dagen zwanger was. Het hartje klopte goed maar we zagen geen bewegingen! Kan dat kwaad of vanaf wanneer zou je bewegingen moeten zien? Rianne |
| 06/08/2007 @ 15:02 Miertje ![]() | Het kan prima zijn dat je baby sliep tijdens de echo en daardoor geen bewegingen maakte. Ook gezien de duur van je zwangerschap beweegt een babietje nog niet zoveel om dat het zenuwstelsel nog in aanleg is. Vanaf week 10 gaat een babietje veel bewegen. Helaas zul je dat gemiddeld pas rond week 20 gaan voelen. Bij een eventuele volgende echo zul je dat gaan zien hoor! Maak je geen zorgen. Als het hartje klopte zit het goed en de gynea heeft er toch ook niets van gezegd?. ik wens je een fijne en zorgeloze zwangerschap toe! groet Miertje p.s dit is ene link nara ene leuke site waarop je de ontwikkleing van je kindje kunt volgen! http://www.babybytes.nl...erschap/kalender/week/1 |
[Reageer]

echo 9 weken maar geen bewegingen!